A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Дівичківська громада
Київська область, Переяслав-Хмельницький район

Фонд соціального страхування України інформує

 

ФОНД СОЦІАЛЬНОГО СТРАХУВАННЯ УКРАЇНИ

ВИКОНАВЧА ДИРЕКЦІЯ

 

вул. Боричів Тік, 28, м. Київ, 04070, тел. +38 (044) 206-14-39, press@fssu.gov.ua

 

02.01.2019

 

Понад 2 млн 700 тис. застрахованих осіб отримали допомоги і страхові виплати від Фонду у 2018 році

Як інформує прес-служба виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України, упродовж 2018 року за оперативними даними Фонд соціального страхування України профінансував здійснення виплат матеріального забезпечення, враховуючи допомогу по тимчасовій втраті працездатності і по вагітності та пологах, для більш ніж 2,5 млн застрахованих осіб на суму біля 12 млрд грн. Страхові виплати щомісяця фінансувались для понад 208 тис. потерпілих на виробництві та членів їх сімей, загальні видатки склали близько 7,8 млрд грн.

Нагадаємо, підставою для нарахування Фондом матеріального забезпечення є подана роботодавцем заява-розрахунок. З 01.10.2018 страхувальникам надано можливість надсилати заяви-розрахунки в електронному вигляді із застосуванням електронного цифрового підпису з метою оптимізації та пришвидшення фінансування.

Право на допомогу по тимчасовій непрацездатності (компенсація втраченого заробітку за лікарняними листками), допомогу по вагітності та пологах виникає з настанням страхового випадку в період роботи (включаючи час випробування та день звільнення), зайняття підприємницькою та іншою діяльністю, якщо інше не передбачено законом. Підставою для призначення є виданий у встановленому порядку листок непрацездатності, а в разі роботи за сумісництвом – копія листка непрацездатності, засвідчена підписом керівника і печаткою за основним місцем роботи. Також Фондом здійснюється фінансування допомоги на поховання застрахованої особи або члена сім’ї, що перебував на її утриманні.

Страхові виплати у зв’язку із травмою на виробництві або професійним захворюванням призначаються з дня встановлення інвалідності та виплачуються Фондом щомісячно. Крім того, Фонд соціального страхування України здійснює фінансування допомоги по тимчасовій непрацездатності внаслідок нещасного випадку та забезпечення медико-соціальними послугами, враховуючи всі витрати на лікування. З дня визначення МСЕК стійкої втрати професійної працездатності настає право потерпілого на отримання одноразової допомоги.

 

11.01.2019 Витрати на поховання

04.01.2019 Звернення громадян рік

04.01.2019 Всі види допомог

02.01.2019 ФССУ Звітність 2018

17.12.2018 Управління виконавчої дирекції Фонду соцстраху у Київській області очолив Георгій Галиць

17.12.2018 Витрати на поховання

12.12.2018 Витрати по тимчасовій непрацездатності

12.12.2018 Витрати по вагітності, пологах

11.12.2018 Виплата ГГК

07.12.2018 ФССУ Причини профзахворювань

04.12.2018 Медичні соціальні послуги

04.12.2018 Безпека в приміщеннях

 


Затверджено нову форму звіту по заборгованості страхувальників зі сплати страхових коштів

Як повідомила прес-служба виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України, постановою правління Фонду соціального страхування України від 12.12.2018 № 28 затверджено оновлену форму звіту по заборгованості страхувальника зі сплати страхових коштів до Фонду до повного погашення заборгованості. Документом об’єднано звіти про заборгованість зі сплати страхових коштів на загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності й на загальнообов'язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності.

Нова форма звітності прийнята з метою оптимізації і передбачає скорочення на 48 показників. Документ набуде чинності з 01.01.2019 одночасно із втратою чинності постанови правління Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України від 30.11.2010 № 31.

Водночас, у січні 2019 року страхувальники мають одноразово подати діючий до кінця 2018 року звіт щодо сплати заборгованості зі сплати страхових коштів до Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України за підсумками поточного року.

Стягнення заборгованості зі сплати страхових внесків на загальнообов'язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності, сум штрафних санкцій, нарахованих та/або не сплачених до 01 січня 2011 року, в тому числі страхових внесків, строк сплати яких на 01 січня 2011 року не настав, і контроль за правильністю нарахування, своєчасністю сплати страхових внесків, застосування фінансових санкцій на період до повного стягнення заборгованості здійснюються відповідно до інструкції, затвердженої постановою правління Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України від 12.07.2007 № 36, що діяла на момент виникнення такої заборгованості.

Стягнення заборгованості зі сплати страхових внесків на загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності, сум штрафних санкцій, нарахованих та/або не сплачених до 01 січня 2011 року, в тому числі страхових внесків, строк сплати яких на 01 січня 2011 року не настав, і контроль за правильністю нарахування, своєчасністю сплати страхових внесків, застосування фінансових санкцій на період до повного стягнення заборгованості здійснюються відповідно до інструкції, затвердженої постановою правління Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності від 26.06.2001 № 16, що діяла на момент виникнення такої заборгованості.

Нагадаємо, також зазначеною постановою правління ФССУ з 2019 року скасовано щоквартальний звіт по використанню коштів Фонду за формою Ф4-ФСС з ТВП.

 


 

 

ФОНД СОЦІАЛЬНОГО СТРАХУВАННЯ УКРАЇНИ

 

УПРАВЛІННЯ ВИКОНАВЧОЇ ДИРЕКЦІЇ ФОНДУ

У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

 

вул. Т. Строкача, 2,  м. Київ, 03148, тел. +38 (044) 403-82-30, e-mail: kr@fssu.gov.ua, org.kr@fssu.gov.ua

 

Прес-реліз від 20.11.2018 р.

 

На Київщині витрати на всі види допомог склали понад 420 млн. гривень

 

За оперативними даними, витрати на всі види допомоги (тимчасова непрацездатність, вагітність та пологи, поховання) по Київській області станом на 1 листопада поточного року склали 422372 тис. грн., що на 88712 тис. грн. або на 26,2% більше за аналогічний період 2017 року. Про це повідомляє управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Київській області.

  • по тимчасовій непрацездатності - 287360 тис. грн.(68%);

  • по вагітності та пологах - 133405 тис. грн. (31,6%);

на поховання - 1607 тис. грн.(0,4%).


Прес-реліз від 23.10.2018 р.

З початку року перевірено 504 листки непрацездатності

 

З початку року фахівці сектору експертизи тимчасової непрацездатності відділу фінансового контролю та аудиту управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Київській області провели 62 перевірки обґрунтованості видачі (продовження) та правильності оформлення листків непрацездатності у закладах охорони здоров’я Київщини. Перевірено 504 листки непрацездатності.

За результатами перевірок виявлено 21 необґрунтовано виданий та продовжений листок непрацездатності загальним терміном 214 календарних днів.

До закладів охорони здоров’я Київської області по необґрунтовано виданим/продовженим листкам непрацездатності направлено 5 претензій на відшкодування коштів за нанесені збитки бюджету Фонду на суму 28631 грн. Кошти відшкодовані в повному обсязі. Попереджено виплат на суму 10954 грн.

Фахівці сектору взяли участь в роботі 33 засідань обласних медико-соціальних експертних комісій, на яких розглядалися питання щодо продовження лікування тривалохворіючим застрахованим особам з видачею (продовженням) листків непрацездатності або встановлення факту стійкої втрати працездатності (інвалідності).

Проводився щотижневий моніторинг видачі та продовження листків непрацездатності у закладах охорони здоров’я.

Розглянуто 89 письмових звернень щодо обґрунтованості видачі та правильності оформлення листків непрацездатності.

Щоденно фахівцями сектору експертизи тимчасової непрацездатності надається методична та практична допомога відділенням управління у районах та містах, страхувальникам, застрахованим особам та лікарям закладів охорони здоров’я з питань експертизи тимчасової непрацездатності.

 


Прес-реліз від 23.10.2018 р.

 

На Київщині з початку року до реабілітаційних відділень санаторно-курортних закладів направлено понад 400 осіб

 

Відповідно до Порядку відшкодування витрат за надані соціальні послуги з лікування застрахованих осіб та членів їх сімей після перенесених захворювань і травм у реабілітаційних відділеннях санаторно-курортних закладів за рахунок коштів Фонду соціального страхування України, затвердженого постановою правління Фонду соціального страхування України від 13 липня 2017 року №39 управлінням виконавчої дирекції Фонду у Київській області проведено комплекс заходів щодо забезпечення хворих послугами з медичної реабілітації з укладенням тристоронніх договорів: між органом Фонду, санаторієм і застрахованою особою.

Аналіз результатів діяльності фахівців з медичної реабілітації відділень управління виконавчої дирекції Фонду у Київській області щодо направлення застрахованих осіб та членів їх сімей на відновлювальне лікування показав, що з початку року кількість укладених тристоронніх договорів перевищує кількість направлених до реабілітаційних відділень санаторно-курортних закладів за аналогічний період 2017 року на 104 особи. Якщо за 9 місяців 2017 року направлено 317 осіб, то за 90 місяців 2018 року – 421 особу. Це на 33% більше минулорічних показників.

Такі результати досягнуті завдяки проведеній керівництвом управління виконавчої дирекції Фонду у Київській області заходів, щодо організації роботи з направлення застрахованих осіб та членів їх сімей на лікування до реабілітаційних відділень санаторіїв та співпраці посадових осіб районних відділень управління з лікарсько-консультативними комісіями і керівниками закладів охорони здоров’я Київщини.

 


ФОНД СОЦІАЛЬНОГО СТРАХУВАННЯ УКРАЇНИ

ВИКОНАВЧА ДИРЕКЦІЯ

 

вул. Боричів Тік, 28, м. Київ, 04070, тел. +38 (044) 206-14-39, press@fssu.gov.ua

 

19.10.2018

Упродовж 9 місяців допомогу по вагітності та пологах від Фонду соціального страхування отримали 126 тис. жінок

За оперативними даними упродовж трьох кварталів 2018 року Фонд соціального страхування України профінансував надання допомоги по вагітності та пологах для понад 126 тис. жінок на суму понад 3 млрд гривень. Розмір допомоги складає 100% середньоденної заробітної плати за кожен день перебування у відпусті по вагітності та пологах. Про це повідомила прес-служба Фонду соціального страхування України.

Право на зазначені виплати мають усі працевлаштовані особи, а також самозайняті та фізичні особи-підприємці. Підставою для призначення допомоги по вагітності та пологах є листок непрацездатності, що видається лікувально-профілактичним закладом, у якому застрахована особа перебуває на обліку.

Для отримання допомоги по вагітності та пологах листок непрацездатності передається роботодавцю та розглядається комісією із соціального страхування (уповноваженим) підприємства не пізніше десяти днів з дня його надходження. На підставі протоколу засідання комісії із соціального страхування або рішення уповноваженого здійснюється розрахунок суми допомоги та заповнюється заява-розрахунок, яка передається до Фонду для проведення виплат.

Зазначений вид матеріального забезпечення виплачується застрахованій особі у найближчий після дня призначення допомоги строк, встановлений для виплати заробітної плати.

Нагадаємо, листок непрацездатності у зв’язку із вагітністю та пологами видається з 30 тижня вагітності та складає 126 календарних днів. Жінкам, віднесених до 1–3 категорій осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, листок непрацездатності видається з 27 тижня вагітності тривалістю 180 календарних днів. У разі передчасних або багатоплідних пологів, виникнення ускладнень під час пологів або в післяпологовому періоді додатково до основного видається листок непрацездатності строком 14 календарних днів. Фонд соціального страхування України здійснює фінансування за увесь період відпустки по вагітності та пологах.

Зазначимо, допомога по вагітності та пологах, що надається за рахунок коштів Фонду соціального страхування України, не може бути меншою за розраховану з мінімальної заробітної плати. Якщо середній дохід застрахованої особи менший за мінімальну зарплату, встановлену на час настання страхового випадку, допомога розраховується, виходячи з мінімальної заробітної плати.

 


ФОНД СОЦІАЛЬНОГО СТРАХУВАННЯ УКРАЇНИ

УПРАВЛІННЯ ВИКОНАВЧОЇ ДИРЕКЦІЇ ФОНДУ

У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

 

вул. Т. Строкача, 2,  м. Київ, 03148, тел. +38 (044) 403-82-30, e-mail: kr@fssu.gov.ua, org.kr@fssu.gov.ua

 

Прес-реліз від 09.10.2018 р.

 

Витрати на поховання по області склали 1,4 млн. гривень

 

Витрати на поховання станом на 1 жовтня 2018 року по Київській області склали 1,4 млн. грн., що на 328 тис. грн. більше, ніж за аналогічний період 2017 року. Про це повідомляє управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Київській області.

Збільшення витрат відбулося за рахунок збільшення кількості випадків (на 38 виплат) та зростання середнього розміру допомоги на поховання з 2200 грн. до 4100 гривень.

 


 

УПРАВЛІННЯ ВИКОНАВЧОЇ ДИРЕКЦІЇ ФОНДУ

У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

 

вул. Т. Строкача, 2,  м. Київ, 03148, тел. +38 (044) 403-82-30, e-mail: kr@fssu.gov.ua, org.kr@fssu.gov.ua

 

Прес-реліз від 08.10.2018 р.

 

Витрати по вагітності та пологах по Київській області склали понад 120 млн. гривень

Витрати по вагітності та пологах станом на 1 жовтня цього року склали 122 млн. гривень. Про це повідомляє управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Київській області.

У порівнянні з аналогічним періодом 2017 року вони збільшились на 19, 5 млн. грн. або на 16%. Збільшення відбулося за рахунок зростання середньоденної допомоги на 41,81 грн. (з 155,57 грн. до 197,38 грн.).

 

 


 

ФОНД СОЦІАЛЬНОГО СТРАХУВАННЯ УКРАЇНИ

 

УПРАВЛІННЯ ВИКОНАВЧОЇ ДИРЕКЦІЇ ФОНДУ

У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

 

вул. Т. Строкача, 2,  м. Київ, 03148, тел. +38 (044) 403-82-30, e-mail: kr@fssu.gov.ua, org.kr@fssu.gov.ua

 

 

 

 

Прес-реліз від 05.10.2018 р.

 

По Київській області витрати на допомогу по тимчасовій

непрацездатності склали понад 260 млн. гривень

Витрати на виплату допомоги по тимчасовій непрацездатності станом на 1 жовтня 2018 року становлять 261,1 млн. грн. У порівнянні з аналогічним періодом 2017 року витрати збільшились на 74.8 млн. грн. або 28,7%. Збільшення фактичних витрат відбулося за рахунок росту середньоденної допомоги на 52,55 грн. (з 164,21 грн. до 216,76 грн.). Про це повідомляє управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Київській області.

Кількість днів, втрачених через тимчасову непрацездатність складає 1,2 млн. днів. У порівнянні з аналогічним періодом 2017 року, кількість днів збільшилась на 70 тис. днів.

 

 


ФОНД СОЦІАЛЬНОГО СТРАХУВАННЯ УКРАЇНИ

УПРАВЛІННЯ ВИКОНАВЧОЇ ДИРЕКЦІЇ ФОНДУ

У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

 

вул. Т. Строкача, 2,  м. Київ, 03148, тел. +38 (044) 403-82-30, e-mail: kr@fssu.gov.ua, org.kr@fssu.gov.ua

 

Прес-реліз від 04.10.2018 р.

 

За III квартал цього року до відділень та управління виконавчої дирекції Фонду у Київській області звернулося понад 700 осіб

У третьому кварталі 2018 року до районних (міських) відділень та управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування у Київській області усно та письмово звернулося 709 осіб. Із загальної кількості зареєстровано 60 письмових звернень та 649 - під час особистого прийому.

Більшість звернень стосується питань виплати по листах непрацездатності, надання допомоги по вагітності та пологах, допомоги на поховання – 244 звернення, тобто 34,4% від загальної кількості. На другому місці питання лікування в санаторно-курортних закладах – 100 звернень, або 14,1%. На третьому місці – медичне обслуговування - 86 звернень, або 12,1%.

З початку року скарг на неправомірні дії працівників відділень до управління не надходило, проте надійшло 7 подяк працівникам.

З метою оперативного задоволення законних вимог заявників, адресного вирішення порушених питань громадян у робочих органах виконавчої дирекції Фонду соціального страхування у Київській області проводяться особисті прийоми потерпілих та страхувальників керівниками управління та відділень, їхніми заступниками та начальниками відділів.

Графіки прийому громадян керівництвом виконавчої дирекції Фонду та фахівцями обласного управління розміщено на стендах інформаційних куточків з питань роботи із зверненнями громадян в усіх відокремлених підрозділах та їх представництвах. Визначено відповідальних працівників за цей напрямок роботи.

Питання щодо стану роботи зі зверненнями громадян є пріоритетними і постійно аналізуються. Всі звернення розглянуто своєчасно, заявникам надано роз'яснення відповідно до вимог чинного законодавства.

В управлінні та відділеннях посилено контроль за своєчасним та об'єктивним розглядом звернень громадян. Налагоджено та регламентовано співпрацю з територіальними органами центральних органів виконавчої влади, органи місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями.

 


ФОНД СОЦІАЛЬНОГО СТРАХУВАННЯ УКРАЇНИ

УПРАВЛІННЯ ВИКОНАВЧОЇ ДИРЕКЦІЇ ФОНДУ

У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

 

вул. Т. Строкача, 2,  м. Київ, 03148, тел. +38 (044) 403-82-30, e-mail: kr@fssu.gov.ua, org.kr@fssu.gov.ua

 

Прес-реліз від 04.10.2018 р.

 

З початку року на Київщині витрати на всі види допомог склали 384,5 млн. гривень

За оперативними даними, витрати на всі види допомог (тимчасова непрацездатність, вагітність та пологи, поховання) по Київській області станом на 1 жовтня цього року склали 384,5 млн. грн., що на 94 млн. грн. або 24,6% більше, ніж за аналогічний період 2017 року. Про це повідомляє управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Київській області.

  • по тимчасовій непрацездатності - 261,1 млн. грн. (67,9%);

  • по вагітності та пологах - 122 млн. грн. (31,7%);

  • на поховання - 1,4 млн. грн. (0,4%).

 


ФОНД СОЦІАЛЬНОГО СТРАХУВАННЯ УКРАЇНИ

ВИКОНАВЧА ДИРЕКЦІЯ

 

вул. Боричів Тік, 28, м. Київ, 04070, тел. +38 (044) 206-14-39, press@fssu.gov.ua

 

01.10.2018

Набув чинності новий порядок фінансування страхувальників

Як повідомляє прес-служба виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України, 1 жовтня набули чинності зміни у порядку фінансування Фондом соціального страхування України страхувальників (роботодавців) для надання ними застрахованим особам допомоги по тимчасовій непрацездатності, по вагітності та пологах, на поховання, а також деяких виплат потерпілим на виробництві. Зміни направлені та посилання соціального захисту працевлаштованих у частині пришвидшення термінів отримання ними матеріального забезпечення, а також оптимізацію та спрощення для роботодавців взаємодії з Фондом, мінімізацію перевірок і заміну санкцій на попередній контроль.

Основні нововведення, що вступили у дію відповідно до набуття чинності Порядку фінансування страхувальників для надання матеріального забезпечення застрахованим особам у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та окремих виплат потерпілим на виробництві за рахунок коштів ФССУ, затвердженого постановою правління Фонду від 19.07.2018 № 12:

Система попереднього контролю правильності нарахування виплат. Система впроваджується з метою реалізації нових підходів до обслуговування страхувальників, вдосконалення системи фінансування та упередження можливих помилок при визначенні розміру допомоги та страхових виплат. Робочі органи виконавчої дирекції Фонду здійснюватимуть попередній контроль правильності нарахування виплат та у разі виявлення помилок надаватимуть рекомендації страхувальнику щодо усунення недоліків ще до фінансування виплат. Це дозволить уникнути штрафів, які сьогодні можуть накладатись на роботодавця у разі виявлення неправомірного використання коштів ФССУ під час перевірок за фактом вже профінансованих заяв-розрахунків.

Нова форма заяви-розрахунку. Нова форма заяви-розрахунку об’єднала документи, на підставі яких здійснювалось фінансування страхувальників до реорганізації Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності та Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України. Оновлений документ розширено відомостями щодо виду зайнятості, страхового стажу, пільг постраждалих на ЧАЕС, більш повною інформацією щодо листка непрацездатності тощо.

Повідомлення про виплату коштів застрахованим особам. Система інформування роботодавцем про здійснені виплати застрахованим особам має на меті зменшити ризик можливих затримок при компенсації застрахованим особам втраченого заробітку за період хвороби (оплата за листками непрацездатності), виплаті допомоги по вагітності та пологах, здійсненні страхових виплат потерпілим на виробництві. Повідомлення про виплату коштів застрахованим особам за визначеною формою необхідно подати упродовж місяця з дня здійснення виплат матеріального забезпечення, окремих виплат потерпілим на виробництві.

Строки подачі заяви-розрахунку. Окрім раніше затверджених термінів розгляду документів для призначення матеріального забезпечення комісією (уповноваженим) із соціального страхування підприємства, з 01 жовтня також передбачено подачу страхувальником (роботодавцем) заяви-розрахунку упродовж 5 робочих днів від дати затвердження протоколу засідання комісії (рішення уповноваженого).

Можливість подачі заяв-розрахунків, повідомлень про виплату коштів застрахованим особам і звітів у електронному вигляді. Раніше реалізована можливість подачі звіту Ф4-ФСС з ТВП у електронному вигляді із застосування електронного цифрового підпису, з 01 жовтня доступна також для подачі заяв-розрахунків і повідомлень про виплату коштів застрахованим особам. Нововведення має на мені зменшити навантаження на роботодавців, спростити та пришвидшити фінансування матеріального забезпечення. Для цього страхувальники мають звернутись до робочих органів виконавчої дирекції Фонду або їх відділень для укладення відповідних договорів. 


ФОНД СОЦІАЛЬНОГО СТРАХУВАННЯ УКРАЇНИ

УПРАВЛІННЯ ВИКОНАВЧОЇ ДИРЕКЦІЇ ФОНДУ

У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

вул. Т. Строкача, 2,  м. Київ, 03148, тел. +38 (044) 403-82-30, e-mail: kr@fssu.gov.ua, org.kr@fssu.gov.ua

Прес-реліз від 01.10.2018 р.

Заява-розрахунок для виплати матеріального забезпечення має бути подана роботодавцем упродовж 5 робочих днів

 

З 1 жовтня 2018 року передбачено подачу страхувальником (роботодавцем) заяви-розрахунку упродовж 5 робочих днів від дати затвердження протоколу засідання комісії із соціального страхування підприємства (рішення уповноваженого) щодо призначення матеріального забезпечення. Про це повідомляє прес-служба виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України.

Відповідне положення затверджено постановою правління Фонду соціального страхування України від 19.07.2018 №12 «Про затвердження Порядку фінансування страхувальників для надання матеріального забезпечення застрахованим особам у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та окремих виплат потерпілим на виробництві за рахунок коштів ФССУ».

«Комісія також має затверджені строки, у які вона повинна розглянути документи, що надійшли від працівника, для призначення йому матеріального забезпечення. Для допомоги по тимчасовій непрацездатності, по вагітності та пологах – це 10 днів з моменту надходження. Для допомоги на поховання строк призначення – не пізніше дня, що настає за днем звернення. Терміни встановлені з метою пришвидшити строки виплати допомог застрахованим особам, забезпечити їх соціальний захист. І одночасно роботодавцям надається можливість подавати заяви-розрахунки в електронному вигляді, тобто процес не лише пришвидшується для працівників, але й спрощується для страхувальників», – говорить директор департаменту страхових виплат та матеріального забезпечення виконавчої дирекції Фонду Світлана Зарубіна.

Зазначимо, комісія (уповноважений) із соціального страхування здійснює контроль за правильним нарахуванням і своєчасною виплатою матеріального забезпечення, приймає рішення про відмову в його призначенні, про припинення виплати матеріального забезпечення (повністю або частково), розглядає підставу і правильність видачі листків непрацездатності та інших документів, які є підставою для надання матеріального забезпечення та соціальних послуг.

Нагадаємо, заява-розрахунок для надання допомоги за листками непрацездатності, по вагітності та пологах, на поховання, а також деяких виплат потерпілим на виробництві за рахунок коштів Фонду соціального страхування України з 1 жовтня 2018 року може бути подана страхувальником (роботодавцем) у електронному вигляді. Для цього страхувальники мають звернутись до робочих органів виконавчої дирекції Фонду або їх відділень для укладення відповідних договорів.

 


ФОНД СОЦІАЛЬНОГО СТРАХУВАННЯ УКРАЇНИ

 

УПРАВЛІННЯ ВИКОНАВЧОЇ ДИРЕКЦІЇ ФОНДУ

У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

 

 

вул. Т. Строкача, 2,  м. Київ, 03148, тел. +38 (044) 403-82-30, e-mail: kr@fssu.gov.ua, org.kr@fssu.gov.ua

 

Прес-реліз від 27.09.2018 р.

 

З 1 жовтня набуває чинності нова форма заяви-розрахунку для фінансування лікарняних

За рішенням правління Фонду соціального страхування України з 1 жовтня 2018 року почне діяти нова форма заяви-розрахунку для надання матеріального забезпечення застрахованим особам у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та деяких виплат потерпілим на виробництві за рахунок коштів ФССУ. Відповідний Порядок фінансування страхувальників було затверджено постановою правління Фонду від 19.07.2018 №12. Про це повідомляє прес-служба виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України.

Оновлений документ розширено відомостями щодо виду зайнятості, страхового стажу, пільг постраждалих на ЧАЕС, більш повною інформацією щодо листка непрацездатності тощо.

Форму заяви-розрахунку розширено для реалізації попереднього контролю правильності нарахування сум матеріального забезпечення. Такий превентивний підхід дозволить відійти від практики перевірок роботодавців за фактом уже профінансованих виплат.

Робочий орган виконавчої дирекції Фонду або його відділення після надходження заяви-розрахунку здійснюватиме перевірку наведеної в ній інформації, зокрема, правильність нарахування виплат, наявність даних про страхувальника в Державному реєстрі загальнообов’язкового державного соціального страхування, дані про сплату ЄСВ тощо.

У разі потреби, може здійснюватися обмін інформацією зі страхувальником шляхом направлення запиту щодо уточнення інформації, наведеної у заяві-розрахунку. При виявленні помилок та/або недостовірних відомостей заява-розрахунок повертається страхувальнику з рекомендаціями щодо їх усунення.

Заява-розрахунок подається роботодавцем для надання працівникам таких видів матеріального забезпечення:

– допомога по тимчасовій непрацездатності (включаючи догляд за хворою дитиною);

– допомога по вагітності та пологах;

– допомога на поховання (крім поховання пенсіонерів, безробітних та осіб, які померли від нещасного випадку на виробництві);

– допомога по тимчасовій непрацездатності, яка настала внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання;

– виплата при тимчасовому переведенні потерпілого на легшу, нижчеоплачувану роботу;

– відшкодування вартості поховання потерпілого та пов’язаних з цим ритуальних послуг.

Як зазначалось, 01 жовтня вступає у дію можливість подання заяви-розрахунку в електронному вигляді із застосуванням електронного цифрового підпису. Для подачі заяв-розрахунків, повідомлень про виплату коштів застрахованим особам і звітності по використанню коштів Фонду у електронному вигляді, страхувальники мають звернутись до робочих органів виконавчої дирекції Фонду або їх відділень для укладення відповідних договорів.

 


 

ФОНД СОЦІАЛЬНОГО СТРАХУВАННЯ УКРАЇНИ

 

УПРАВЛІННЯ ВИКОНАВЧОЇ ДИРЕКЦІЇ ФОНДУ

У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

 

 

вул. Т. Строкача, 2,  м. Київ, 03148, тел. +38 (044) 403-82-30, e-mail: kr@fssu.gov.ua, org.kr@fssu.gov.ua

 

 

Прес-реліз від 25.09.2018 р.

 

У Київській області одноразову допомогу через втрату працездатності призначено 38 потерпілим на виробництві

 

За оперативними даними управлінням виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Київській області за 8 місяців цього року було профінансовано надання одноразових допомог в разі стійкої втрати професійної працездатності 38 потерпілим на виробництві, на що направлено майже 0,4 млн. грн. Про це повідомив начальник управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Київській області Георгій Галиць.

Георгій Галиць наголосив, що право на отримання потерпілим одноразової допомоги настає з дня встановлення медико-соціальною експертною комісією (МСЕК) стійкої втрати професійної працездатності внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання. Розмір виплати залежить від ступеня втрати працездатності, виходячи з 17 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на день настання права потерпілого на страхову виплату.

За його словами, для призначення одноразової допомоги необхідно подати визначений перелік документів. У разі, якщо потерпілий за станом здоров’я чи з інших причин не може їх одержати та/або подати, це здійснює відповідний страховий експерт робочого органу виконавчої дирекції Фонду.

До робочого органу виконавчої дирекції Фонду подаються:

1) заява потерпілого про призначення страхових виплат;

2) акт про нещасний випадок, пов’язаний з виробництвом, за формою Н-1 (якщо стався нещасний випадок);

3) акт (спеціального) розслідування нещасного випадку (аварії), що стався (сталася), за формою Н-5 (якщо такий складався);

4) акт розслідування хронічного професійного захворювання за формою П-4 (якщо таке встановлено);

5) рішення суду про встановлення факту нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання (якщо було засідання суду з цього питання);

6) висновок МСЕК про ступінь втрати професійної працездатності;

7) довідка про середню заробітну плату (дохід);

8) копія трудової книжки або витяг з неї, засвідчені страхувальником або підписом працівника робочого органу виконавчої дирекції Фонду при пред’явленні оригіналу;

9) довідка про розмір пенсії по інвалідності (якщо вона призначена) унаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання (у тому числі про розмір одержуваних надбавок), якщо пенсія призначена до 11.10.2017;

10) довідка будинку-інтернату для громадян похилого віку та інвалідів або пансіонату для ветеранів війни та праці про розмір вартості утримання потерпілого в ньому;

11) протокол засідання комісії з питань охорони праці підприємства, а у разі, якщо вона не створена на підприємстві, комісії з питань вирішення спорів при робочих органах виконавчої дирекції Фонду про відсоток зменшення розміру одноразової допомоги потерпілому на виробництві (у разі встановлення комісією з розслідування нещасного випадку, що ушкодження здоров’я настало не лише з причин, що залежать від роботодавця, а і внаслідок порушення застрахованою особою нормативних актів про охорону праці).

Документи формуються у справу про страхові виплати та зберігаються в управлінні (відділенні) Фонду. До справи додаються відомості про заробітну плату (дохід) потерпілого з Державного реєстру застрахованих осіб.

«Одночасно із зазначеною допомогою Фондом призначаються також щомісячні страхові виплати. Сьогодні вони фінансуються для майже 4,5 тис. потерпілих на виробництві та членів їх сімей», - підкреслив Георгій Галиць.


ФОНД СОЦІАЛЬНОГО СТРАХУВАННЯ УКРАЇНИ

 

УПРАВЛІННЯ ВИКОНАВЧОЇ ДИРЕКЦІЇ ФОНДУ

У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

 

 

вул. Т. Строкача, 2,  м. Київ, 03148, тел. +38 (044) 403-82-30, e-mail: kr@fssu.gov.ua, org.kr@fssu.gov.ua

 

 

Прес-реліз від 25.09.2018 р.

 

Відділ з профілактики страхових випадків обласного управління розробив методичний посібник для страхових експертів

 

Відділ з профілактики страхових випадків управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Київській області розробив методичний посібник з проведення перевірок стану умов і безпеки праці та профілактичної роботи на підприємствах.

Посібник розроблений для страхових експертів з охорони праці з метою надання допомоги у виконанні статутних функцій і обов’язків Фонду соціального страхування України щодо проведення профілактичних заходів, спрямованих на усунення шкідливих і небезпечних виробничих факторів, запобігання нещасним випадкам на виробництві, професійним захворюванням та іншим випадкам загрози здоров’ю працівників, викликаним умовами праці.

Методичний посібник розроблений на основі Положення про службу страхових експертів з охорони праці, профілактики нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань, затвердженого постановою правління Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України від 20.12.2011 №63, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 18.01.2012 за №66/20373.

Варто відзначити, що для реалізації статутних завдань Фонду страхові експерти з охорони праці здійснюють перевірки стану профілактичної роботи та охорони праці на підприємствах з метою вивчення умов і безпеки праці у них для подальшого надання в межах компетенції допомоги роботодавцю у вдосконаленні системи управління охороною праці.

Перелік питань, що розглядаються страховими експертами з охорони праці під час перевірок суб’єктів господарювання, визначений у п. 6.17 Положення.

Методичний посібник розроблений у вигляді довідника типових порушень нормативно-правових актів з охорони праці з посиланням на відповідні статті, пункти, параграфи і спрямований на покращення організації роботи страхових експертів з охорони праці та якості проведених перевірок і складених подань роботодавцям щодо усунення порушень законодавства про охорону праці.

 


 

ФОНД СОЦІАЛЬНОГО СТРАХУВАННЯ УКРАЇНИ

УПРАВЛІННЯ ВИКОНАВЧОЇ ДИРЕКЦІЇ ФОНДУ

У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

вул. Т. Строкача, 2,  м. Київ, 03148, тел. +38 (044) 403-82-30, e-mail: kr@fssu.gov.ua, org.kr@fssu.gov.ua

Прес-реліз від 09.08.2018 р.

На Київщині охоплення санаторно-курортним лікуванням після переходу на адресність збільшилось у три рази

У Київській області адресним санаторно-курортним лікуванням за рахунок коштів Фонду соціального страхування України з початку 2018 року було забезпечено 70 осіб з інвалідністю внаслідок нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання. За результатами перших семи місяців цього року охоплення санаторно-курортним лікуванням зросло у три рази порівняно з тим же періодом минулого року.

Фонд соціального страхування України здійснює фінансування 100% вартості курсу лікування потерпілих і проживання їх супроводжуючих осіб у санаторно-курортних закладах за їх вибором.

З метою підвищення ефективності соціальних послуг, що надаються за кошти ФССУ, з 2017 року санаторно-курортне лікування потерпілих на виробництві здійснюється за адресним механізмом. Зокрема, відповідно до нового порядку особи з інвалідністю мають право самостійного вибору санаторно-курортного закладу для проходження лікування. Також після переходу на адресність кількість закладів, у яких потерпілі проходять лікування, зросла у понад три рази.

У разі самостійного придбання потерпілим путівки, Фонд компенсує її вартість у розмірі, що не перевищує граничні розміри витрат, встановлені правлінням ФССУ.

Періодичність отримання санаторно-курортного лікування за кошти ФССУ:

– особи з інвалідністю І групи – щороку;

– особи з інвалідністю ІІ групи – один раз на два роки або щороку на підставі індивідуальної програми реабілітації (ІПР);

– особи з інвалідністю ІІІ групи – один раз на три роки, один раз на два або щороку на підставі ІПР.

У разі необхідності супроводу особи з інвалідністю до санаторно-курортного закладу, якщо така потреба визначена висновком МСЕК, Фонд фінансує витрати на перебування (проживання, харчування, витрати на проїзд) супроводжуючої особи на весь період санаторно-курортного лікування особи з інвалідністю.

 


 

ФОНД СОЦІАЛЬНОГО СТРАХУВАННЯ УКРАЇНИ

УПРАВЛІННЯ ВИКОНАВЧОЇ ДИРЕКЦІЇ ФОНДУ

У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

вул. Т. Строкача, 2,  м. Київ, 03148, тел. +38 (044) 403-82-30, e-mail: kr@fssu.gov.ua, org.kr@fssu.gov.ua

Прес-реліз від 09.08.2018 р.

Витрати на поховання по Київській області склали понад 1 млн гривень

Витрати на поховання станом на 1 серпня 2018 року по Київській області склали 1082 тис. грн. що на 232 тис. грн. більше, ніж за аналогічний період 2017 року. Про це повідомляє управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Київській області. Збільшення витрат відбулося за рахунок збільшення кількості випадків (на 14 виплат) та зростання середнього розміру допомоги на поховання з 2200 грн. до 4100 грн.

Нагадаємо, що в І кварталі 2017 року розмір виплати складав 2200 гривень.

 


Допомога по вагітності та пологах не може бути меншою за розраховану з мінімальної заробітної плати

За рахунок коштів Фонду соціального страхування України допомога по вагітності та пологах надається у розмірі 100% середньої заробітної плати за весь період перебування у відпустці по вагітності та пологах. Якщо середній дохід застрахованої особи менший за мінімальну зарплату, встановлену на час настання страхового випадку, допомога розраховується виходячи з мінімальної заробітної плати.

Зазначений вид матеріального забезпечення фінансується Фондом незалежно від тривалості страхового стажу і, на відміну від допомоги з тимчасової втрати працездатності, має мінімальну гарантію щодо його розміру. Наприклад, якщо застрахована особа працює за основним місцем роботи неповний робочий день та має дохід, менший за мінімальний, допомога по вагітності та пологах буде розрахована для неї виходячи із затвердженої мінімальної заробітної плати.

Водночас, якщо упродовж 12 місяців перед настанням страхового випадку стаж застрахованої особи складає менше 6 місяців, сума допомоги розраховується, виходячи з нарахованої заробітної плати (доходу), з якої сплачуються страхові внески, але не більше за розмір допомоги, обчислений із двократного розміру мінімальної заробітної плати.

Також сума матеріального забезпечення у розрахунку на місяць не має перевищувати розміру максимальної величини бази нарахування єдиного внеску, з якої сплачувалися страхові внески до Фонду.

Листок непрацездатності у зв’язку із вагітністю та пологами видається з 30 тижня вагітності та складає 126 календарних днів. Жінкам, віднесених до 1–3 категорій осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, листок непрацездатності видається з 27 тижня вагітності тривалістю 180 календарних днів. У разі передчасних або багатоплідних пологів, виникнення ускладнень під час пологів або в післяпологовому періоді додатково до основного видається листок непрацездатності строком 14 календарних днів.

Приклад загального розрахунку допомоги по вагітності та пологах, виходячи з мінімальної заробітної плати:

(3 723 грн (заробітна плата застрахованої особи) * 12 місяців) / 365 календарних днів * 126 календарних днів (тривалість лікарняного) = сума допомоги по вагітності та пологах від ФССУ складе 15 422,40 грн. Податки та внески з зазначеної суми не утримуються.

 

 


ФОНД СОЦІАЛЬНОГО СТРАХУВАННЯ УКРАЇНИ

УПРАВЛІННЯ ВИКОНАВЧОЇ ДИРЕКЦІЇ ФОНДУ

У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

вул. Т. Строкача, 2,  м. Київ, 03148, тел. +38 (044) 403-82-30, e-mail: kr@fssu.gov.ua, org.kr@fssu.gov.ua

Прес-реліз від 02.08.2018 р.

У серпні на обліку в управлінні соцстраху Київщини перебуває понад 160 тис. страхувальників

Як повідомив завідувач сектору з обліку страхувальників та доходів відділу фінансового контролю та аудиту управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Київській області Сергій Таранюк, станом на 1 серпня 2018 року в управлінні виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Київській області на обліку перебуває 164118 страхувальників, в тому числі юридичних осіб – 67314, фізичних осіб, які використовують найману працю – 12091, фізичних осіб, які не є роботодавцями – 84712.

У порівнянні з аналогічним періодом минулого року кількість юридичних осіб збільшилась на 1425, кількість роботодавців серед фізичних осіб – підприємців збільшилась на 54 особи.

За словами Сергія Таранюка, з початку року на доходний рахунок управління надійшло 285,4 тис. грн., а саме: неправомірно витрачених коштів за результатами перевірок – 133,4 тис. грн., фінансових санкцій за недотримання законодавства про соціальне страхування – 58 тис. грн., адміністративних штрафів – 10,9 тис. грн., капіталізованих платежів – 6 тис. грн., страхових коштів – 67,9 тис. грн. та ін.

Він додав, що значну суму недоїмки зі сплати страхових внесків до Фонду по Київській області станом на 1 серпня 2018 року мають наступні страхувальники: ВАТ «Білоцерківсільмаш», ДП «Підприємство Березанської виправної колонії управління державного департаменту України з питань виконання покарань в місті Києві та Київській області (№95)», ТОВ швейна фабрика «Гаян», Триліський спиртовий завод, ВАТ «Згурівський бурякорадгосп».

Сергій Таранюк відначив, що статус економічно-активного має з переліку одне підприємство - ДП «Підприємство Березанської виправної колонії №95» , яке щомісячно частково сплачує борг за рішенням суду.

У порівнянні з аналогічним періодом 2017 року сума недоїмки зменшилася на 37,9 тис. грн. Повністю погашено недоїмку зі сплати страхових коштів по 4 страхувальниках, найбільший з них - Філія ДП Міністерства оборони України ДОК «Укрвійськбуд-22» (сплачено заборгованості на 20 тис. грн.).

З початку року при управлінні відбулося 2 засідання комісії щодо погашення заборгованості з керівниками структурних підрозділів та начальників відділень. Регулярно керівники підприємств – боржників викликаються на засідання комісій по заборгованості при райдержадміністраціях.

Крім того, спеціалістами відділень ведеться активна співпраця з органами Державної виконавчої служби. Щомісячно працівниками сектору обліку страхувальників подається інформація щодо існуючої заборгованості з виплати заробітної плати та недоїмки, з переліком страхувальників, до прокуратури Київської області.


ФОНД СОЦІАЛЬНОГО СТРАХУВАННЯ УКРАЇНИ

УПРАВЛІННЯ ВИКОНАВЧОЇ ДИРЕКЦІЇ ФОНДУ

У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

вул. Т. Строкача, 2,  м. Київ, 03148, тел. +38 (044) 403-82-30, e-mail: kr@fssu.gov.ua, org.kr@fssu.gov.ua

Прес-реліз від 02.08.2018 р.

Майже 50 мешканців Київської області оздоровилися за соцстрахівські кошти

47 мешканців Київської області з інвалідністю внаслідок трудового каліцтва на виробництві чи професійного захворювання побувало у санаторно-курортних закладах України впродовж першого півріччя нинішнього року. Про це повідомив начальник відділу медичних та соціальних послуг управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Київській області Віталій Нємцев.

Про їх оздоровлення подбало управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Київський області, повністю оплативши вартість путівок.

Всього ж нинішнього року в оздоровницях України заплановано поліпшити здоров’я 156 потерпілих на виробництві та внаслідок професійних захворювань, з недугами органів дихання, опорно-рухового апарату, нервової системи, хребта та спинного мозку, органів зору й травлення, з наслідками опіків. На ці цілі з коштів Фонду буде спрямовано більше 2 млн. гривень.

Зауважимо, що потерпілим надано право самостійно обирати санаторно-курортний заклад відповідно до медичних показань за профілем лікування та в межах граничних розмірів витрат. Здебільшого інваліди віддають перевагу оздоровницям, що розташовані в західних та південних регіонах України.

Серед багатьох завдань, які виконує Фонд соціального страхування України, наданню соціальних послуг відводиться чільне місце, а його реалізація стала відчутним внеском у соціальний захист людей праці та членів їх родин.


ФОНД СОЦІАЛЬНОГО СТРАХУВАННЯ УКРАЇНИ

УПРАВЛІННЯ ВИКОНАВЧОЇ ДИРЕКЦІЇ ФОНДУ

У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

вул. Т. Строкача, 2,  м. Київ, 03148, тел. +38 (044) 403-82-30, e-mail: kr@fssu.gov.ua, org.kr@fssu.gov.ua

Прес-реліз від 02.08.2018 р.

З початку року на Київщині допомогу по вагітності та пологах отримали майже 4 тис. працюючих жінок

Як відзначив начальник управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Київській області Георгій Галиць, з початку року допомогу по вагітності та пологах отримали 4002 застрахованих осіб. Загальна сума виплат склала 91,2 млн. гривень. При цьому в липні цього року допомогу по вагітності та пологах отримали 778 застрахованих осіб і сума виплат склала 16,3 млн. гривень.За словами обласного керівника, допомога по вагітності та пологах надається за рахунок коштів Фонду соціального страхування України за весь період відпустки у розмірі 100% середньої заробітної плати і не залежить від страхового стражу. Підставою для призначення допомоги по вагітності та пологах є виданий у встановленому порядку листок непрацездатності. Загалом фінансування допомоги здійснюється за 126 календарних днів відпустки по вагітності та пологах і перераховується на окремий поточний рахунок роботодавця не пізніше десяти робочих днів з дня отримання заяви-розрахунку.Георгій Галиць додав, що роботодавець здійснює виплату допомоги застрахованій особі в найближчий після дня призначення допомоги строк, встановлений для виплати заробітної плати.



 Бориспільське відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Київській області

08302, м. Бориспіль, вул. Головатого,6/3, borispol004@ukr.net, код АМТС 04595 

 

 

 

Начальник відділення

 

Зуб Людмила Василівна

6-10-14

 

Начальник відділу по роботі з потерпілими

Голуб Людмила Миколаївна

6-79-83

 

Завідувач сектору з організації медичної реабілітації

 

Малюк Галина Василівна

6-79-83

 


 Віддалене робоче місце у Переяслав-Хмельницькому районі

08400, м. Переяслав-Хмельницький, вул. І. Мазепи, 22, r32025@ukr.net, rnd_1017@ukr.net, код АМТС 04567

Головний спеціаліст відділу

по роботі з потерпілими

 

Некоз Любов Миколаївна

5-37-12

Головний спеціаліст відділу

по роботі з потерпілими

Барабаш Наталія Іванівна

 

5-37-12

Управління виконавчої дирекції

Фонду соціального страхування

України у Київській області

тел. «гарячої лінії»

0-800-50-77-09


ФОНД СОЦІАЛЬНОГО СТРАХУВАННЯ УКРАЇНИ

УПРАВЛІННЯ ВИКОНАВЧОЇ ДИРЕКЦІЇ ФОНДУ

У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

вул. Т. Строкача, 2,  м. Київ, 03148, тел. +38 (044) 403-82-30, e-mail: kr@fssu.gov.ua, org.kr@fssu.gov.ua

Прес-реліз від 19.07.2018 р.

Виробничий травматизм і профілактика страхових випадків у першому півріччі 2018 року

Як повідомив начальник відділу з профілактики страхових випадків управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Київській області Олексій Савченко, протягом І півріччя 2018 року до відділень надійшло 111 повідомлень про нещасні випадки на виробництві, в яких постраждало 116 осіб. За несвоєчасне повідомлення про нещасні випадки на виробництві службою страхових експертів з охорони праці складено 9 протоколів про адміністративні правопорушення, передбачених статтею 165-4 Кодексу України про адміністративні правопорушення.

За його словами, в суб’єктів господарювання Київської області не було жодного випадку професійного захворювання з початку поточного року. Страхові експерти з охорони праці взяли участь у розслідуванні 115 нещасних випадків, в тому числі 5 групових, 17 нещасних випадків із смертельним наслідком, 9 випадків смерті на підприємстві, 4 нещасних випадків з можливою інвалідністю. Завершено розслідування 106 нещасних випадків, з яких 100 визнано страховими (складено акти за формою Н-1). 

Олексій Савченко додав, що кількість осіб, що постраждали в страхових нещасних випадках, залишилась на рівні аналогічного періоду попереднього року. Кількість постраждалих із смертельним наслідком збільшилась на 25%.

Найбільше постраждало працівників у страхових випадках, що сталися на підприємствах, зареєстрованих у Броварському (27), Києво-Святошинському (16) районах та м. Біла Церква (12).

За видом економічної діяльності найбільше травмовано працівників у страхових випадках, що сталися на підприємствах в таких галузях, як:

  • постачання електроенергії, газу, пари та кондиційованого повітря (16 проти 9);
  • виробництво харчових продуктів, напоїв і тютюнових виробів (12 проти 9);
  • сільське господарство, лісове господарство та рибне господарство (10 проти 11);
  • будівництво (10 проти 13);
  • транспорт, складське господарство, поштова та кур'єрська діяльність (10 проти 5).

За видами подій, що призвели до настання нещасного випадку, найбільше є такі:

  • дія рухомих і таких, що обертаються, деталей обладнання, машин і механізмів (18 проти 14);
  • пригоди (події) на транспорті (15 проти 0);
  • падіння потерпілого з висоти (13 проти 10);
  • падіння потерпілого під час пересування (11 проти 25).

За цими видами подій сталося майже 60% всіх страхових нещасних випадків, що зареєстровані у першому півріччі 2018 року.

Основними причинами настання нещасних випадків є:

  • невиконання вимог інструкцій з охорони праці (27 проти 21);
  • порушення вимог безпеки під час експлуатації транспортних засобів (15 проти 4).

З цих причин травмовано понад 40% потерпілих в страхових нещасних випадках працівників.

У першому півріччі поточного року страховими експертами з охорони праці управління здійснено 185 перевірок суб’єктів господарювання Київщини щодо стану профілактичної роботи зі створення здорових та безпечних умов праці, в тому числі 7 позапланових перевірок підприємств, де сталися нещасні випадки на виробництві.

За результатами заходів виявлено 866 порушення законодавства про охорону праці. Внесено 180 подань роботодавцям про порушення законодавства про охорону праці, складено 9 протоколів про адміністративні правопорушення за несвоєчасне повідомлення про нещасний випадок на виробництві.

З метою надання роботодавцям допомоги у вирішенні питань збереження здоров’я людини та забезпечення безпеки праці, страхові експерти надали понад 300 консультацій з питань охорони праці та соціального страхування від нещасних випадків, взяли участь у проведенні 141 семінару, нарад, «круглих столів» та конкурсів; взяли участь у вивченні та поширенні позитивного досвіду профілактичної роботі на 31 підприємстві, у 45 комісіях з питань охорони праці, в розробленні 80 нормативних актів про охорону праці підприємств та 10 профілактичних заходів.

Водночас, за словами начальника відділу з профілактики страхових випадків управління Олексія Савченка, проведена робота не є самоціллю, а лише засобом для досягнення результату – зниження кількості страхових нещасних випадків і тяжкості травмування працівників, покращення умов праці на робочих місцях у суб’єктів господарювання та приведення їх у відповідність до нормативних вимог. Основна задача – мінімізувати ризик отримання травми на виробництві чи професійного захворювання для усіх застрахованих в управлінні осіб.


ФОНД СОЦІАЛЬНОГО СТРАХУВАННЯ УКРАЇНИ

УПРАВЛІННЯ ВИКОНАВЧОЇ ДИРЕКЦІЇ ФОНДУ

У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

вул. Т. Строкача, 2,  м. Київ, 03148, тел. +38 (044) 403-82-30, e-mail: kr@fssu.gov.ua, org.kr@fssu.gov.ua

Прес-реліз від 19.07.2018 р.

В управлінні Фонду соцстраху у Київській області відбувся третій етап заслуховувань керівників відділень

У четвер, 19 липня, ще четверо керівників відділень відзвітували про результати роботи за перше півріччя поточного року. Однак на цьому «період звітів» в управлінні виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Київській області не завершується: найближчим часом буде проведено ще один раунд заслуховувань, на якому доповідатиме керівник відділення у м. Славутич. Сьогодні заслухали керівників Богуславського, Іванківського, Ставищенського та Яготинського відділень.

Керівники відділень звітували перед спеціально створеною комісією у складі керівників усіх структурних підрозділів управління. Було заслухано ряд питань щодо стану виробничого травматизму, страхових виплат та матеріального забезпечення, медичних та соціальних послуг, фінансового контролю та аудиту, фінансово-економічної роботи та бухгалтерського обліку, організаційних та інших напрямків.

За підсумками заслуховування звітів комісія внесе начальнику управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування у Київській області Георгію Галицю пропозиції щодо подальшої роботи керівників робочих органів Фонду на місцях.

Нагадаємо, що управлінням підготовлено відповідний наказ, яким затверджено порядок оцінювання ефективності діяльності начальників відділень управління, склад комісії з оцінки показників ефективності діяльності керівника відділення та положення про комісію.


ФОНД СОЦІАЛЬНОГО СТРАХУВАННЯ УКРАЇНИ

УПРАВЛІННЯ ВИКОНАВЧОЇ ДИРЕКЦІЇ ФОНДУ

У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

вул. Т. Строкача, 2,  м. Київ, 03148, тел. +38 (044) 403-82-30, e-mail: kr@fssu.gov.ua, org.kr@fssu.gov.ua

Прес-реліз від 20.07.2018 р.

По Київській області витрати на допомогу по тимчасовій непрацездатності склали понад 175 млн. гривень

Витрати на виплату допомоги по тимчасовій непрацездатності станом на 1 липня 2018 року становлять 175352 тис. грн. У порівнянні з аналогічним періодом 2017 року витрати збільшились на 41505 тис. грн. або на 31,0%. Збільшення фактичних витрат відбулося за рахунок росту середньоденної допомоги на 52,76 грн. (з 158,64 грн. до 211,40 грн.). Про це повідомляє прес-служба управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Київській області.

Кількість робочих днів, втрачених через тимчасову непрацездатність складає 829,5 тис. днів. У порівнянні з аналогічним періодом 2017 року, кількість днів зменшилась на 14,2 тис. днів.


ФОНД СОЦІАЛЬНОГО СТРАХУВАННЯ УКРАЇНИ

УПРАВЛІННЯ ВИКОНАВЧОЇ ДИРЕКЦІЇ ФОНДУ

У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

вул. Т. Строкача, 2,  м. Київ, 03148, тел. +38 (044) 403-82-30, e-mail: kr@fssu.gov.ua, org.kr@fssu.gov.ua

Прес-реліз від 20.07.2018 р.

По Київській області витрати на допомогу по тимчасовій непрацездатності склали понад 175 млн. гривень

Витрати на виплату допомоги по тимчасовій непрацездатності станом на 1 липня 2018 року становлять 175352 тис. грн. У порівнянні з аналогічним періодом 2017 року витрати збільшились на 41505 тис. грн. або на 31,0%. Збільшення фактичних витрат відбулося за рахунок росту середньоденної допомоги на 52,76 грн. (з 158,64 грн. до 211,40 грн.). Про це повідомляє прес-служба управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Київській області.

Кількість робочих днів, втрачених через тимчасову непрацездатність складає 829,5 тис. днів. У порівнянні з аналогічним періодом 2017 року, кількість днів зменшилась на 14,2 тис. днів.


ФОНД СОЦІАЛЬНОГО СТРАХУВАННЯ УКРАЇНИ

ВИКОНАВЧА ДИРЕКЦІЯ

вул. Боричів Тік, 28, м. Київ, 04070, тел. +38 (044) 206-14-39, press@fssu.gov.ua

21.06.2018

Санаторно-курортне лікування за кошти Фонду пройшли більше 3 тис. осіб з інвалідністю

З початку 2018 року за рахунок коштів Фонду соціального страхування України адресним санаторно-курортним лікуванням було забезпечено понад 3 тис. осіб з інвалідністю внаслідок трудового каліцтва. Відповідно до нового механізму, зазначені особи мають право вільного вибору закладу для проходження лікування, що збільшило доступність та охоплення соціальною послугою порівняно із тим же періодом минулого року. Про це повідомила прес-служба виконавної дирекції Фонду соціального страхування України у Київській області.

ФССУ також здійснює компенсацію вартості проїзду потерпілих на виробництві до санаторно-курортного закладу та назад, у тому числі спеціалізованого транспортування із залученням спецтехніки та медичного персоналу. Крім того, у разі необхідності супроводу особи з інвалідністю до санаторно-курортного закладу, якщо така потреба визначена висновком МСЕК, Фонд фінансує витрати на перебування (проживання, харчування, витрати на проїзд) супроводжуючої особи на весь період санаторно-курортного лікування особи з інвалідністю.

Термін санаторно-курортного лікування для потерпілих з наслідками травм, захворюваннями хребта та спинного мозку становить 45 діб. Для інших категорій потерпілих – 24 доби.

Нагадаємо, з травня минулого року ФССУ було впроваджено новий механізм  забезпечення санаторно-курортним лікуванням потерпілих внаслідок нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, затверджений постановою правління Фонду від 24 травня 2017 року № 33 «Про затвердження Порядку відшкодування витрат за надані послуги санаторно-курортним закладам за вибором потерпілих внаслідок нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання».

Зазначимо, упродовж 2017 року за рахунок коштів Фонду соціального страхування України послугами із санаторно-курортного лікування було забезпечено 7 883 осіб з інвалідністю внаслідок трудового каліцтва/професійного захворювання та їх супроводжуючих. З них 484 людини є внутрішньо переміщеними особами.


ФОНД СОЦІАЛЬНОГО СТРАХУВАННЯ УКРАЇНИ

УПРАВЛІННЯ ВИКОНАВЧОЇ ДИРЕКЦІЇ ФОНДУ

У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

вул. Т. Строкача, 2,  м. Київ, 03148, тел. +38 (044) 403-82-30, e-mail: kr@fssu.gov.ua, org.kr@fssu.gov.ua

Прес-реліз від 23.07.2018 р.

На Київщині потерпілі на виробництві отримали від Фонду соцстраху 310,3 тис. грн. одноразових допомог

Відповідно до оперативних даних за перше півріччя цього року управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Київській області профінансувало надання одноразових допомог 31 застрахованій особі, що втратили професійну працездатність через трудову діяльність. Загальна сума виплат склала понад 310,3 тис. грн.

Розмір зазначених виплат визначається відповідно до ступеня втрати професійної працездатності. Максимальний розмір такої допомоги складає 17 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на день настання права потерпілого на страхову виплату.

Якщо комісією з розслідування нещасного випадку встановлено, що ушкодження здоров’я настало не лише з причин, що залежать від страхувальника, а і внаслідок порушення потерпілим нормативних актів про охорону праці, розмір одноразової допомоги підлягає зменшенню, але не більше ніж на 50%. Відсоток зменшення розміру одноразової допомоги визначається рішенням комісії з питань охорони праці підприємства, а якщо вона не створена, комісії з питань вирішення спорів при управлінні (відділенні) Фонду.

Право потерпілого на отримання допомоги настає з дня визначення МСЕК стійкої втрати професійної працездатності та виплачується в місячний строк.

Також ФССУ компенсує потерпілим на виробництві 100% втраченого заробітку на час лікування і реабілітації після отриманої травми та, в подальшому, фінансує щомісячні страхові виплати.

Розмір щомісячної виплати встановлюється відповідно до ступеня втрати професійної працездатності та середньомісячної заробітної плати потерпілого перед настанням страхового випадку. При цьому, максимальний розмір щомісячної страхової виплати не може перевищувати 10 розмірів прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб на дату настання права на страхову виплату.

Так, за оперативними даними І півріччя 2018 року управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Київській області здійснило фінансування за листками непрацездатності, виданими внаслідок професійного захворювання або травми, пов’язаної з нещасним випадком на виробництві, 106 особам. Щомісячні страхові виплати станом на сьогодні отримують понад 4,5 тис. потерпілих.

Нагадаємо, якщо внаслідок нещасного випадку або професійного захворювання потерпілий тимчасово втратив працездатність, ФССУ фінансує всі витрати на його лікування.


ФОНД СОЦІАЛЬНОГО СТРАХУВАННЯ УКРАЇНИ

ВИКОНАВЧА ДИРЕКЦІЯ

вул. Боричів Тік, 28, м. Київ, 04070, тел. +38 (044) 206-14-39, press@fssu.gov.ua

23.07.2018

Правління Фонду затвердило нову форму заяви-розрахунку

Як повідомила прес-служба управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України, з 1 жовтня 2018 року почне діяти нова форма заяви-розрахунку для надання матеріального забезпечення застрахованим особам та окремих виплат потерпілим на виробництві. Документ оформлює та подає до робочого органу виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України або його відділення страхувальник (роботодавець).

Відповідну постанову «Про затвердження Порядку фінансування страхувальників для надання матеріального забезпечення застрахованим особам у зв’язку з тимчасовою втратою непрацездатності та деяких виплат потерпілим на виробництві за рахунок коштів ФССУ» правління Фонду затвердило на своєму позачерговому засіданні 19 липня.

Нова форма заяви-розрахунку об’єднала документи, на підставі яких здійснювалось фінансування страхувальників до реорганізації Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності та Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України.

Зокрема, відповідно до прийнятого Порядку, оформлена заява-розрахунок може бути передана роботодавцем і прийнята Фондом в електронному вигляді із застосуванням електронного цифрового підпису.

Крім того, Порядок запроваджує нові підходи до обслуговування страхувальників, дозволить вдосконалити систему фінансування та упередити можливі помилки при визначенні розміру допомоги та страхових виплат.

З цією метою робочі органи виконавчої дирекції Фонду здійснюватимуть попередній контроль правильності нарахування виплат та у разі виявлення помилок надаватимуть рекомендації страхувальнику щодо їх усунення ще до фінансування виплат. Це дозволить уникнути штрафів, які сьогодні можуть накладатись на роботодавця у разі виявлення неправомірного  використання коштів Фонду соціального страхування України під час перевірок за фактом вже профінансованих заяв-розрахунків.

Також з 1 жовтня цього року набуває чинності система інформування роботодавцем про здійснені виплати застрахованим особам, що має на меті зменшити ризик можливих затримок при компенсації застрахованим особам втраченого заробітку за період хвороби (оплата за листками непрацездатності), виплаті допомоги по вагітності та пологах, здійсненні страхових виплат потерпілим на виробництві.


ФОНД СОЦІАЛЬНОГО СТРАХУВАННЯ УКРАЇНИ

ВИКОНАВЧА ДИРЕКЦІЯ

вул. Боричів Тік, 28, м. Київ, 04070, тел. +38 (044) 206-14-39, press@fssu.gov.ua

25.06.2018

Матеріальне забезпечення від Фонду отримали 1,5 млн українців

Як повідомила прес-служба виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України, з початку 2018 року Фондом соціального страхування України було профінансовано надання матеріального забезпечення у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності (компенсація втрати заробітку за час перебування на лікарняному), допомоги по вагітності та пологах і допомоги на поховання для понад 1,5 млн осіб.

Матеріальне забезпечення у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності (враховуючи догляд за хворою дитиною) і у зв’язку із вагітністю та пологами перераховується Фондом на окремий поточний рахунок роботодавця для виплати працівникам не пізніше 10 робочих днів з дня отримання від страхувальника заяви-розрахунку. Усі виплати здійснюються Фондом соціального страхування в повному обсязі.

Право на матеріальне забезпечення від ФССУ мають усі застраховані – громадяни України, іноземці, особи без громадянства та члени їх сімей, які проживають в Україні. Це право виникає з настанням страхового випадку в період роботи, здійснення підприємницької та іншої діяльності.

Нагадаємо, допомога по вагітності та пологах надається застрахованій особі у розмірі 100% середньої заробітної плати (доходу) і не залежить від страхового стажу (за умови наявності страхового стажу від 6 місяців, у разі меншого стажу розмір допомоги не може перевищувати двократний розмір мінімальної заробітної плати).

Розмір допомоги у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності залежить від страхового стажу застрахованої особи: від 50% середньої зарплати (якщо стаж не перевищує 3 років) і до 100% (якщо стаж – понад 8 років).

Допомога на поховання призначається сім'ї померлого або особі, яка здійснила поховання, на підставі свідоцтва про смерть застрахованої особи і не може бути меншою за розмір прожиткового мінімуму.


ФОНД СОЦІАЛЬНОГО СТРАХУВАННЯ УКРАЇНИ

ВИКОНАВЧА ДИРЕКЦІЯ

вул. Боричів Тік, 28, м. Київ, 04070, тел. +38 (044) 206-14-39, press@fssu.gov.ua

25.07.2018

З 1 жовтня набуває чинності система інформування роботодавцями про здійснення виплат застрахованим особам

Правлінням Фонду соціального страхування України затверджено новий Порядок фінансування страхувальників для надання матеріального забезпечення застрахованим особам у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та деяких виплат потерпілим на виробництві. Про це повідомляє прес-служба виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України.

Відповідна постанова набуває чинності з 1 жовтня 2018 року та, зокрема, впроваджує систему оперативного інформування роботодавцями про здійснення виплат співробітникам шляхом надання до робочого органу виконавчої дирекції Фонду повідомлення.

Повідомлення про проведення виплат за встановленою формою може бути надіслано роботодавцем в електронному вигляді з використанням електронного цифрового підпису, надіслано листом з повідомленням, або надано безпосередньо до робочого органу виконавчої дирекції Фонду чи його відділення. Строк надсилання повідомлення – упродовж місяця з дня проведення виплат.

«Головна мета нововведення – зменшити ризик затримок при виплатах за лікарняними листками. Документ розробили фахівці департаменту страхових виплат та матзабезпечення виконавчої дирекції ФССУ під керівництвом в.о. директора виконавчої дирекції Фонду Сергія Нестерова та директора департаменту Світлани Зарубіної – це була довготривала робота і професійний підхід, тому в результаті напрацьовано документ, який дозволить збільшити наш контроль за дотриманням роботодавцями прав застрахованих осіб. І одночасно допомогти роботодавцям завдяки заміні перевірок використання коштів Фонду на попередній контроль і упередження помилок. Тобто знизити для них ризик накладення штрафів. А в подальшому також зменшити навантаження шляхом спрощення звітності – наприклад, працюємо над вилученням звіту Ф-4 про використання коштів Фонду», – зазначив голова правління Фонду соціального страхування України Володимир Саєнко.

За новим порядком робочий орган виконавчої дирекції Фонду або його відділення після надходження заяви-розрахунку здійснюватимуть перевірку інформації, наведеної в ній, зокрема, правильність нарахування виплат, наявність даних про страхувальника в Державному реєстрі загальнообов’язкового державного соціального страхування, дані про сплату ЄСВ тощо.

При виявленні помилок та/або недостовірних відомостей заява-розрахунок повертається страхувальнику з рекомендаціями щодо їх усунення.

Перевірка заяви-розрахунку, надання рекомендацій за її результатами та фінансування для здійснення виплати застрахованій особи здійснюється робочими органами виконавчої дирекції Фонду або їх відділеннями упродовж 10 робочих днів після надходження заяви-розрахунку від роботодавця.

Відповідно до частини другої статті 32 Закону України «Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування», допомога по тимчасовій непрацездатності, по вагітності та пологах виплачується застрахованим особам у найближчий після дня призначення допомоги строк, установлений для виплати заробітної плати.

Нагадаємо, з 01 жовтня 2018 року також почне діяти нова форма заяви-розрахунку. Зокрема, вона може бути передана роботодавцем і прийнята Фондом в електронному вигляді із застосуванням електронного цифрового підпису.

 

gromada.org.ua

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь