A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Дівичківська громада
Київська область, Переяслав-Хмельницький район

Переяслав-Хмельницьке об'єднане управління Пенсійного фонду України Київської області



До уваги страхувальників! Зміни до Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску

 Звертаємо увагу бухгалтерів страхувальників.

З 01.08.2018 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 15.05.2018 №511, який виклав у новій редакції Порядок формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – звіт по ЄСВ), затверджений наказом Міністерства фінансів України від 14.04.2015 №435. Звіти по ЄСВ з урахуванням змін до Порядку подаються з 01.09.2018 за звітний період «серпень 2018р».

 

Стисло щодо нових змін та доповнень, які внесені згаданим порядком.

Таблицю 1 Додатка 4 розширено новими рядками, а саме:

– 3.2.1 – де зазначається сума нарахованого єдиного внеску на суми заробітної плати, нарахованої підприємствами, установами і організаціями працюючим особам з інвалідністю в розмірі 22%;

– 3.3.1 – де зазначається сума нарахованого єдиного внеску на суми заробітної плати, нарахованої підприємствами та організаціями всеукраїнських громадських організацій осіб з інвалідністю, зокрема товариства УТОГ та УТОС, в розмірі 22%;

– 3.4.1 – де зазначається сума нарахованого єдиного внеску на суми заробітної плати, нарахованої підприємствами та організаціями громадських організацій осіб з інвалідністю (за умов, визначених ч.14 ст.8 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування»), працюючим особам з інвалідністю в розмірі 22%.

Кардинальні зміни зазнала таблиця 5 Додатка 4. Відтак таблиця 5  не лише змінила назву та зміст деяких реквізитів, але і була додана новими реквізитами. Нові реквізити «Професійна назва роботи», «Код ЗКППТР», «Код класифікатора професій (код КП)». Заповнити код класифікатора професій (код КП), код загальносоюзного класифікатора професій, посад і тарифних розрядів (код ЗКППТР), професійна назва роботи, вибираються із довідника, що відповідає національному класифікатору України «Класифікатор професій ДК 003:2010». Реквізит «Посада» – відповідає запису у трудовій книжці.  В реквізиті «Документ-підстава про початок роботи та відпустку, кінець трудових або цивільно-правових відносин, переведення на іншу посаду» зазначається номер наказу, запис у трудовій книжці, номер договору тобто номер документа-підстави для зміни запису.

За новими нормами, якщо працівника переведено на іншу посаду протягом звітного місяця, то обов’язково заповнюється таблиця 5. Запис про переведення працівника на іншу посаду або роботу у того самого страхувальника вноситься у таблицю 5 , як і про прийняття на роботу. Записи про причини звільнення в таблиці 5 мають вноситись у точній відповідності з формулюванням чинного законодавства і з посиланням на відповідну статтю, пункт закону.

Таблиця 6 додатка 4 не змінилась, але її доповнено новим кодом типу нарахування – 14. Код типу нарахування 14 застосовується для здійснення нарахування сум дотяжки до мінімального страхового внеску за минулі періоди, що пов’язані  зі здійсненням перерахунку при звільнені працівника за попередні періоди, при уточненні днів використаної наперед відпустки (у зв’язку зі сторнуванням).

Нагадуємо, що Звіт формується на підставі бухгалтерських та інших документів, відповідно до яких проводиться нарахування (обчислення) або які підтверджують нарахування (обчислення) виплат (доходу), на які відповідно до Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» нараховується ЄСВ.

Звертаємо увагу, що чинним вважається останній електронний або паперовий Звіт, поданий страхувальником до закінчення строків подання звітності, визначених Порядком, який пройшов усі контролі при завантаженні до Реєстру страхувальників та до Реєстру застрахованих осіб.

З огляду на зміни, які торкнулися Порядку формування звітності ЄСВ та, з метою недопущення випадків відхилення у прийнятті звітності з причин невірного формату, формування та подання Додатку 4, починаючи з вересня 2018 року (за звітний період  «серпень 2018 року»), необхідно здійснювати з  врахуванням внесених змін. Додатково наголошуємо, що контроль за коректністю подання звітності щодо ЄСВ здійснюється страхувальником шляхом опрацювання квитівок 1 та 2, які формуються за результатами централізованого контролю за правильністю формування звіту, що надійшов.

Водночас інформуємо про можливість перегляду в он-лайн режимі Вебінару з питань звітності із ЄСВ за оновленими Порядком і формами  за наступним посиланням:

http://www.interbuh.com.ua/ua/webinar/view/ib_14082018_Vyvchayemo_novatsiyi_u_zvitnosti_z_YESV


Запрошуємо скористатись веб-порталом електронних послуг Пенсійного фонду України

 

1. Що таке веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України (далі – веб-портал), який інформаційний ресурс містить веб-портал і який перелік послуг можна отримати завдяки цьому електронному сервісу?

Інформаційний ресурс веб-порталу Пенсійного фонду України створений ще у 2012 році з метою дистанційного отримання необхідної інформації та контролю за персональними даними, що стосується громадян України, які є або були працюючими особами (у тому числі фізичними особами-підприємцями), пенсіонерів та роботодавців.

Веб-портал містить персональні облікові дані застрахованої особи, які включають інформацію щодо прізвища, ім’я та по батькові,  дати та місця народження;  місця проживання із зазначенням адреси; суми сплачених страхових внесків до Пенсійного фонду за відповідний місяць;  наявного страхового стажу;  ознак особливих умов праці (пільговий стаж);  суми заробітної плати (грошового забезпечення, доходу); з якої сплачено страхові внески за відповідний місяць;  суми доходу (прибутку) осіб, які провадять підприємницьку діяльність і обрали особливий спосіб оподаткування (єдиний податок, фіксований сільськогосподарський податок);  дати, з якої призначено пенсію;  коефіцієнтів  страхового стажу, заробітної плати (доходу); заробітної плати (доходу) для обчислення, перерахунку, індексації пенсії;  розміру пенсії для виплати тощо.

Разом із цим, по страхувальниках, які наразі реєструються в органах Державної фіскальної служби України, наявна інформація щодо звітування за найманих працівників (по фізичних особах-підприємцях – «за себе») та сплати єдиного соціального внеску.

Основний перелік послуг, які можна отримати завдяки реєстрації на веб-порталі, це:

1. отримання виписок з індивідуальними відомостями про застраховану особу;

2. перегляд даних електронної пенсійної справи;

3. направлення звернення з будь-якого питання та отримання відповіді, не відвідуючи Пенсійний фонд;

4. надання запиту на попередню підготовку документів (довідок, виписок, інших документів);

5. можливість записатися на прийом до посадових осіб із обранням теми, дати та часу відвідування органу Пенсійного фонду України.

Крім того, на сторінках веб-порталу є багато довідкової інформації, користування якою не потребує реєстрації: графіки прийому керівництва Пенсійного фонду, адреси територіальних управлінь Пенсійного фонду України в областях. Застраховані особи можуть отримати актуальні тексти законодавчих актів, переглянути наведені зразки бланків, заяв, інших документів, необхідних для призначення та перерахунку пенсій, отримання допомоги на поховання тощо.

Всі можливості, які надаються веб-порталом, абсолютно безкоштовні.

2. Яким чином відбувається реєстрація користувача? Це складно?

Процедура реєстрації на порталі максимально спрощена для зручності користувачів. Передбачено  два способи реєстрації на порталі:

1) за допомогою подання заяви для реєстрації;

2) он-лайн реєстрація з використанням електронного цифрового підпису.

Реєстрація за заявою передбачає особисте відвідування Пенсійного фонду та складається з трьох кроків:

1 крок. Прийти до найближчого територіального управління Пенсійного фонду й оформити заяву. Для цього фізичній особі треба мати при собі паспорт та ідентифікаційний код, юридичній особі – документ, що посвідчує її належність до організації.

Внесені у заяву відомості перевіряються спеціалістом та вносяться до інформаційної системи Пенсійного фонду. Друкується розписка про одержання заяви, а також «реєстраційний код». Цей код необхідний для первинної реєстрації на веб-порталі. До моменту закінчення реєстрації він зберігається в таємниці.

2 крок. Після отримання реєстраційного коду необхідно зайти на веб-портал Пенсійного фонду України за адресою www.portal.pfu.gov.ua, обрати пункт меню «Реєстрація на порталі», заповнити реєстраційну форму, використовуючи реєстраційний код, заповнити адресу електронної скриньки, внести логін та пароль, які  бажано вибирати такими, що не містять справжніх імен та прізвищ. Виконання такої рекомендації сприяє захисту персональних даних.

3 крок. На електронну адресу, яку ви вказали, надійде лист, потрібний для підтвердження реєстрації. Після підтвердження Ви отримаєте повідомлення з веб-порталу про успішне закінчення реєстрації і можливість користування послугами в електронному вигляді.

3. Для категорії громадян, у яких є електронний ключ, користування веб-порталом здійснюється за спрощеною формою? Вони можуть бути користувачами одразу чи мають ще пройти певні реєстраційні процедури?

Вхід до веб-порталу за допомогою електронного ключа є однозначно зручнішим, ніж за заявою. І ті особи, які мають електронний ключ,  користуються перевагами, а саме: їм не потрібно відвідувати Пенсійний фонд та отримувати реєстраційний код доступу.

Зареєструватися на веб-порталі можна вдома, на роботі, в будь-якому зручному місці та в зручний час. Процедура реєстрації максимально спрощена та займе не більше 2-3 хвилин.

Після входу за посиланням http://portal.pfu.gov.ua обираємо пункт головного меню «Вхід» та виконуємо перший вхід на веб-портал за ЕЦП (закладка «За ЕЦП»).

Обираємо з переліку орган, за допомогою якого створено електронний ключ та сам ключ, який знаходиться на будь-якому носії (це флешка чи жорсткий диск комп’ютера), вносимо пароль і одразу користуємося електронними послугами веб-порталу.

4. Якщо під час перегляду користувач побачив невідповідності або інформація про нього відсутня зовсім?

Якщо працююча особа побачила на веб-порталі невідповідність, наприклад, прізвища, ім’я та по батькові, варто відразу звернутися до роботодавця з вимогою виправлення цих даних або до спеціаліста Пенсійного фонду.

 

Шановні відвідувачі.

В березні місяці запрацювала оновлена версія Веб-порталу Фонду,
де ви зможете знайти актуальну інформацію та останні новини пенсійної системи.
http://pfu2017.ww3.com.ua/


Сплата ЄСВ членами фермерських господарств

Сплата ЄСВ головою фермерського господарства

Чи підлягає голова фермерського господарства (платник єдиного податку третьої групи за ставкою 5 %, без найманих працівників) загальнообов’язковому державному соціальному страхуванню у 2018 р. і відповідно чи є обов’язком для нього сплата єдиного внеску?

Так, голова фермерського господарства підлягає загальнообов’язковому державному соціальному страхуванню, але як фізична особа — підприємець на спрощеній системі оподаткування та має обов’язок сплати єдиного внеску до 20 числа місяця, що настає після закінчення кварталу.

Фермерське господарство без працівників та доходу

Чи потрібно сплачувати єдиний внесок та подавати звітність за 2017 р. фермерському господарству, якщо за цей період не було найманих працівників та був відсутній дохід від господарської діяльності, а також голові фермерського господарства не нараховувалася заробітна плата?

Пунктом 11 розділу ІІ Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загально­обов’язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом Мінфіну України від 14.04.2015 р. № 435, визначено, що якщо юридичні особи або фізичні особи — підприємці не використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством, звіт за найманих працівників до органів доходів і зборів ними не подається. Оскільки відсутні нарахування заробітної плати, обов’язок щодо нарахування та сплати єдиного внеску відсутній.

ЄСВ за членів фермерського господарства — найманих працівників

Члени фермерського господарства мають основне місце роботи на підприємстві. Який порядок сплати ними ЄСВ у 2018 р. як членів фермерського господарства?

Обов’язку щодо сплати ними єдиного внеску немає. Пунктом 51 частини першої ст. 4 Закону про ЄСВ чітко визначено, що платниками єдиного внеску є члени фермерського господарства, якщо вони не належать до осіб, які підлягають страхуванню на інших підставах. Тобто якщо члени фермерського господарства мають основне місце роботи на підприємстві, то за них роботодавцем сплачується єдиний внесок, який нараховується на заробітну плату таких осіб.

Якщо члени фермерського господарства — підприємці

Члени фермерських господарств є підприємцями. Чи сплачується ЄСВ за кожного з них у такому випадку?

У п. 51 частини першої ст. 4 Закону про ЄСВ зазначено, що платниками єдиного внеску є члени фермерського господарства, якщо вони не належать до осіб, які підлягають страхуванню на інших підставах. Члени фермерських господарств, які є підприємцями, не мають окремого обов’язку щодо сплати єдиного внеску, оскільки вони належать до осіб, які підлягають страхуванню на інших підставах


Як виправити помилки в персональних даних

Облік застрахованих осіб і персоніфіко­ваний облік відомостей про суми заробіт­ної плати (доходу) та страхових внесків на загальнообов’язкове державне пенсійне стра­хування за період до 1 січня 2010 року ведеться з застосуванням Постанови правління Пенсій­ного фонду України від 10.06.2004 № 7-6 «Про Порядок формування та подання органам Пен­сійного фонду України відомостей про застра­ховану особу, що використовуються в системі загальнообов'язкового державного пенсійного страхування», зареєстрованої в Міністерстві юс­тиції України 10.08.2004 за № 1000/9599.

Порядок формування та подання страхуваль­никами звіту щодо сум нарахованих внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхуван­ня органам Пенсійного фонду України, затверджений постановою правління Пенсійного фонду України 05.11.2009 № 26-1, яка зареєстрована в Міністерстві юстиції України 24.11.2009 за № 1136/17152, регу­лює питання подання звіту до органів Пенсійного фонду України за звітний період з 1 січня 2010 року до1 січня 2011 року.

Порядок формування та подання страхувальни­ками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страху­вання ведеться згідно з затвердженим наказом Мін­фіну № 435 від 14.04.2015, зареєстрованим у Мініс­терстві юстиції України 23.04.2015 за № 460/26905.

Відомості про застрахованих осіб та звіти щодо сум нарахованих внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування органам Пенсійно­го фонду України за період до 01 січня 2010 року з типом форми «КОРИГУЮЧА» або «СКАСОВУЮ­ЧА» подаються лише за результатами перевірки, здійсненої за заявою платника.

Суми вказані правильно, а помилку допущено в ПІБ, реквізитах застрахованої особи або страхувальника

Позначимо коло реквізитів найбільш поши­рених таблиць форм звітності, у яких страху­вальники допускаються несумових помилок:

  • громадянство особи (реквізит «Громадянин України»);
  • код категорії застрахованої особи (реквізити «Код категорії ЗО», «Категорія особини»);
  • реєстраційний номер облікової картки плат­ника податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які мають відмітку у паспорті про право здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта) (реквізит «Податковий номер або серія і номер паспорта»);
  • П. І. Б. застрахованої особи (реквізит «Прізви­ще, ім'я, по батькові ЗО»);
  • кількість календарних днів перебування в трудових/цивільно-правових відносинах (дата початку/закінчення трудових/цивільно-правових відносин), днів тимчасової непрацездатності, від­пусток без збереження зарплати і в зв'язку з вагіт­ністю та пологами;
  • код підстави для обчислення спецстажу (реквізит «Код Підстави для обліку спецстажу»).

 

Виявлено помилку в ПІБ та реєстраційному номері облікової картки платника податків (ідентифікаційному номері) за період до 2010 року

Виправляємо сьогодні, але за нормами чин­ного Порядку за період до 2010 року, тобто Порядку формування та подання органам Пен­сійного фонду України відомостей про застра­ховану особу, що використовуються в системі загальнообов'язкового державного пенсій­ного страхування, затвердженого постановою правління Пенсійного фонду України №7-6 від 10.06.2004 у разі виявлення недостовірних відо­мостей, які подані та/або накопичені в електро­нних базах даних персоніфікованого обліку.

Страхувальник подає до відповідного тери­торіального органу Пенсійного фонду необхідні коригуючі або скасовуючі документи щодо ви­явлених недостовірних звітів про застрахова­ну особу.

На підставі поданого документа з позначкою «КОРИГУЮЧА» у системі персоніфікованого обліку відбувається технологічна заміна попе­редньо накопичених відомостей в обліковій картці особи на актуальні, які були подані страхувальником у документі з позначкою «КОРИГУЮЧА».

На підставі поданого документа з позна­чкою «СКАСОВУЮЧА» недостовірні відомості облікової картки вилучаються з переліку акту­альних для використання, але залишаються у електронному архіві для збереження історії звітування.

Скасування відомостей здійснюється, якщо некоректними виявилися такі ключові рекві­зити первинного звіту, як код страхувальника, звітний рік, номер облікової картки застрахо­ваної особи, код категорії застрахованої особи, код підстави для спеціального стажу.

Коригування або скасовування відомостей облікової картки застрахованої особи здійсню­ється за будь-які роки функціонування систе­ми персоніфікованого обліку тільки на підставі наданих у встановленому порядку документів страхувальника.

Виявлені помилки за період

з 01 січня 2010 року по 31 грудня 2010 року

Коригуючі (коригуючий або скасовуючий документ) дані до системи персоніфіковано­го обліку відомостей про застрахованих осіб надаються згідно з Порядком формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованих внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування органам Пенсійного фонду України, затвердженим постановою правління Пенсійного фонду України 05.11.2009 № 26-1 у таких випадках:

Якщо страхувальник допустив помилку в прізвищі, імені або по батькові застрахованої особи, подаються коригуючі відомості, зазна­чені в таблиці 5 додатка 4 до цього Порядку, з позначкою «КОРИГУЮЧА», які є підставою для заміни значень реквізитів відповідної таблиці, що попередньо була подана до органів Пенсій­ного фонду.

На підставі поданої таблиці 5 додатка 4 до цього Порядку з позначкою «КОРИГУЮЧА» проводиться технологічна заміна попередньо накопичених даних в обліковій картці особи на актуальні дані, подані страхувальником у табли­ці з позначкою «КОРИГУЮЧА».

Якщо страхувальник допустив помилку в коді страхувальника, звітному місяці, номері облікової картки застрахованої особи (іденти­фікаційний номер за довідкою ДПА або серія та номер свідоцтва про загальнообов'язкове державне соціальне страхування), коді підста­ви для обчислення стажу окремим категоріям осіб відповідно до законодавства (спеціальний стаж), подаються:

  • таблиці 5, б, 7 або 8 додатка 4 до цього Порядку з позначкою «СКАСОВУЮЧА» за ті звітні періоди, у яких дані були подані з непра­вильними вищезазначеними реквізитами;
  • таблиці 5, б, 7 або 8 додатка 4 до цього Порядку з позначкою «ПОЧАТКОВА» з пра­вильними вищезазначеними реквізитами за ті звітні періоди, у даних яких було допущено по­милку.

Зміни в сумах нарахованого заробітку, грошового забезпечення або доходу та су­мах страхових внесків за звітний місяць при формуванні та поданні такої звітності не до­пускаються.

На підставі поданих документів з позначкою
«СКАСОВУЮЧА» недостовірні дані облікової картки вилучаються з переліку чинних для використання, але залишаються в електронному архіві для збереження звітування.                                                   


ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ головного управління Пенсійного фонду України у Київській області

від 22.12.2015 № 146 (у редакції наказу головного управління Пенсійного фонду України у Київській області

від 16.05.2018 № 297)

 

Г Р А Ф І К

проведення особистого прийому громадян керівництвом головного управління Пенсійного фонду України у Київській області

 

з/п

Прізвище, ім’я

по батькові

Посада

День

прийому

Години

прийому

1.

ФАТХУТДІНОВ

Василь Гайнулович

Начальник

головного управління

середа

08.00-12.00

2.

ВЕРЕЩАК

Василь Миколайович

Перший заступник начальника головного управління

понеділок

13.00-17-00

3.

ЗОРКА

Олена Юріївна

Заступник начальника головного управління

середа

08.00-17.00

4.

КОЛОШМАЙ

Галина Володимирівна

Заступник начальника головного управління

четвер

08.00-17.00

5.

ПЕТРОВСЬКА

Тетяна Віталіївна

Начальник управління інформаційних систем та електронних реєстрів

понеділок

08.00-12.00

6.

КРУТІЙ

Вадим Олександрович

Завідувач сектору з питань запобігання та виявлення корупції управління внутрішнього аудиту та фінансового контролю

вівторок

08.00-12.00

7.

НАВРОЦЬКИЙ

Сергій Васильович

Начальник управління персоналу та організаційно-інформаційної роботи

вівторок

13.00-17.00

8.

САМУТІН

Любов Василівна

Начальник управління пенсійного забезпечення

середа

08.00-17.00

9.

ВАСИЛЬЄВА

Алла Віталіївна

Начальник управління пенсійного забезпечення військовослужбовців та деяких інших категорій громадян

четвер*

08.00-17.00

10.

СКОРОБОГАТОВА

Аліна Юріївна

Начальник юридичного управління

четвер

08.00-12.00

11.

БАРКОВА

Тамара Борисівна

Начальник фінансово-економічного управління – головний бухгалтер

четвер

13.00-17.00

12.

ЧОПИК

Галина  Степанівна

Начальник управління внутрішнього аудиту та фінансового контролю

п’ятниця

08.00-12.00

13.

БОРЕЦЬ

Юлія Тарасівна

Начальник управління адміністративно-господарського забезпечення

п’ятниця

13.00-16.00

14.

Згідно з графіком чергування

 

субота

09.00-12.00

 

* прийом здійснюється за адресою: м Київ, вул. Терьохіна, 8-а

Жінки, яким присвоєно звання «Мати героїня», інваліди Другої світової війни, Герої Соціалістичної Праці, Герої Радянського Союзу, Герої України приймаються позачергово.


Зворотній зв’язок

 

Переяслав – Хмельницьке об’єднане  управління Пенсійного фонду України Київської області

08400, м. Переяслав – Хмельницький, вул. Б. Хмельницького, 28

код (045)67, факс 5-36-36

 

                  

Бугай                                               голова комісії                                                       

Тетяна Олексіївна                           з припинення управління                   5-14-18

 

 

Максимець                             заступник                                             5-14-18

Любов Василівна                            начальника управління                                                      

                                              

Гресь                                      начальник Переяслав –                                5-53-24

Оксана Андріївна                  Хмельницького відділу з

                                               питань призначення, перерахунку та

                                               виплати пенсій

        

                  

Бурчик                                   начальник                                           5-38-20

Ніна Олександрівна              Переяслав – Хмельницького відділу     

                                               обслуговування  громадян

 

 

Дзюба                                    начальник фінансово -                                   5-45-47

Валентина Миколаївна                  економічного відділу  –

                                               головний бухгалтер

 

 

Самійленко                                     начальник відділу                                 5-45-67

Оксана Вікторівна                адміністрування, супроводження                                                                    інформаційних систем,

                                               електронних реєстрів та

                                               захисту інформації

 

Тірбах                                    завідувач сектору по роботі              5-45-60

Юлія Юріївна                       з персоналом


Г Р А Ф І К

проведення особистого прийому громадян

керівництвом Київської облдержадміністрації

(м. Київ, пл. Лесі Українки, 1)

 

з/п

Дні

тижня

Прізвище, ініціали керівника, який веде прийом

 

Посада керівника,

який веде прийом

Години прийому

1.

перший вівторок щомісяця

 

Горган О.Л.

голова

облдержадміністрації

 

10.00-12.00

 

2.

перша, третя середа щомісяця

 

Анісімов А. Є.

перший заступник голови облдерж­адміністрації

 

10.00-12.00

 

3.

перша, третя середа щомісяця

 

Денисенко Ю. О.

заступник голови облдержадміністрації

14.00-16.00

 

4.

перший, третій четвер

щомісяця

 

Назаренко Д. Ю.

заступник голови облдержадміністрації

14.00-16.00

 

5.

перша, третя п’ятниця щомісяця

 

Кучер В.А.

заступник голови облдержадміністрації

10.00-12.00

 

6.

 

Турчак І. М.

заступник голови облдержадміністрації

 

 

7.

субота

 

За окремим графіком

 

 

Жінки, яким присвоєно звання „Мати-героїня”, інваліди Другої світової війни, Герої Соціалістичної Праці, Герої Радянського Союзу, Герої України приймаються позачергово.

 


ГРАФІК

прийому громадян керівниками Міністерства соціальної політики України

   Посада, прізвище, ім’я, по батькові

Адреса проведення прийому

 День прийому

     Часи прийому

Міністр

 РЕВА

Андрій Олексійович

 

 

пров. Музейний, 12

  

четвертий

понеділок

парного  місяця

 

з 15.00

до 17.00

 

Перший заступник Міністра

КРЕНТОВСЬКА

Ольга Петрівна

вул. Еспланадна, 8/10

 

третій четвер

кожного місяця

 

з 15.00

до 17.00

 Державний секретар

 ІВАНКЕВИЧ

Віктор Вікторович

вул. Еспланадна, 8/10

 

перший четвер

кожного місяця

 

з 15.00

до 17.00

 Заступник Міністра

ФЕДОРОВИЧ

Наталія Володимирівна 

вул. Еспланадна, 8/10

 

четвертий четвер

кожного місяця

 

з 15.00

до 17.00

 Заступник Міністра

ШАМБІР

Микола Іванович 

вул. Еспланадна, 8/10

 

другий четвер

кожного місяця

 

з 15.00

до 17.00

 Заступник Міністра

ПРИВАЛОВ

Олександр Віталійович

вул. Еспланадна, 8/10

 

перший вівторок

кожного місяця

 

з 11.00

до 13.00

Заступник Міністра з питань європейської інтеграції

ЧУРКІНА

Олександра Ігорівна

вул. Еспланадна, 8/10

перший понеділок

кожного місяця

з 15.00

до 17.00

 

Примітка. Попередній запис на особистий прийом до керівників Міністерства проводиться не пізніше ніж за 3 робочих дні до дати проведення особистого прийому:

з понеділка по четвер – з 09.30 до 13.00 та з 14.00 до 17.00;

у п’ятницю – з 09.30 до 13.00 та 14.00 до 15.30.


                                                                ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказом Переяслав-Хмельницького об’єднаного управління Пенсійного фонду України Київської області

№ 35  від   31.03.2017

(у редакції наказу Переяслав – Хмельницького об’єднаного управління Пенсійного фонду України Київської області від 01.08.2018 № 99 )

 

 

Г Р А Ф І К

прийому громадян керівниками Переяслав-Хмельницького об’єднаного управління Пенсійного фонду України

Київської області

 

№№

Прізвище, імя, по-батькові

Посада

День прийому

Години прийому

1.

БУГАЙ

Тетяна Олексіївна

В. о. начальника управління

Середа

8.00-17.00

2.

МАКСИМЕЦЬ

Любов Василівна

Заступник начальника управління

Понеділок

8.00-17.00

3.

БУРЧИК

Ніна Олександрівна

Начальник Переяслав – Хмельницького відділу обслуговування громадян

Середа

 

8.00-17.00

 

4.

КОНОНЕНКО

Віта Іванівна

Начальник Яготинського відділу обслуговування громадян

Середа

 

8.00-17.00

 

5

ЗДОР

Тетяна Степанівна

Начальник Згурівського відділу обслуговування громадян

Середа

 

8.00-17.00

 

6

ГРЕСЬ

Оксана Андріївна

Начальник Переяслав – Хмельницького відділу з питань призначення, перерахунку та виплати пенсій

Середа

8.00-17.00

 

7

ВЕЛИЧКО

Галина Віталіївна

Начальник Яготинського відділу з питань призначення, перерахунку та виплати пенсій

Середа

8.00-17.00

 

8

ВАЖКА

Світлана Миколаївна

Начальник Згурівського відділу з питань призначення, перерахунку та виплати пенсій

Середа

8.00-17.00

 

9.

ДЗЮБА

Валентина Миколаївна

Начальник фінансово – економічного відділу  - головний бухгалтер

Понеділок

13.00-17.00

10

САМІЙЛЕНКО Оксана Вікторівна

Начальник відділу адміністрування, супроводження інформаційних систем, електронних реєстрів та захисту інформації

Вівторок

10.00-17.00

11

ТІРБАХ

Юлія Юріївна

Завідувач сектору по роботі з персоналом

Четвер

8.00 – 17.00

 

 

Жінки, яким присвоєно звання "Мати-героїня", інваліди Другої світової війни, Герої Соціалістичної праці, Герої Радянського Союзу, Герої України приймаються  ПОЗАЧЕРГОВО

 


Законом України «Про Державний бюджет

України на 2018 рік»

встановлено:

- мінімальну заробітну плату в розмірі 3723 грн.

- прожитковий мінімум для працездатних осіб:

 

 з 01.01.2018 р. - 1762 грн.;

з  01.07.2018 р. – 1841 грн.;

з 01.12.2018 р. – 1921  грн.

 

 

 

- прожитковий мінімум для осіб, які втратили працездатність:

 

з 01.01.2018 р. - 1373 грн.;

з 01.07.2018 р. - 1435 грн.;

з 01.12.2018 p.- 1497 грн.

 


                                                    

                                                                            ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                                               Наказ Пенсійного фонду України

                                                                          20.11.2017 № 232

ГРАФІК

особистого прийому громадян керівництвом Пенсійного фонду України та керівниками структурних підрозділів

п/п

Дні тижня

Прізвище, ім'я,
по батькові

Посада

Години прийому

1.

Щопонеділка

Шуляк

Алла Павлівна

Директор департаменту внутрішнього аудиту та фінансового контролю

10.00-17.00

Поротнікова

Наталя Іванівна

Директор департаменту адміністративно - кадрового департаменту

2.

 

Щовівторка

Машкін

Владислав Геннадійович

Заступник

Голови правління

10.00-13.00

Рябцева

Тетяна Борисівна

Директор юридичного департаменту

10.00-17.00

3.

Перша, третя середа місяця

Зарудний Олексій Борисович

Голова правління

11.00-13.00

4.

Щочетверга

Ковпашко

Ірина Василівна

Заступник

Голови правління

10.00-13.00

Охріменко

Олена Валентинівна

Директор департаменту пенсійного забезпечення

10.00-17.00

5.

Щоп’ятниці

Король

Тетяна Іллівна

Директор фінансово-економічного департаменту

10.00-17.00

Малецький

Олександр Миколайович

Директор департаменту інформаційних систем та електронних реєстрів

 

 

 


QR-код – це зручно

      Пенсійний фонд України запровадив новий сервіс із надання електронних документів з підтвердженням QR-кодом. Послуга доступна для користувачів Веб-порталу Пенсійного фонду України, які увійшли на Портал за допомогою електронного цифрового підпису (ЕЦП).

      Це сучасне нововведення дозволяє громадянам не виходячи з дому отримувати такі електронні документи:

  • довідку про доходи пенсіонера (загальний розмір призначеної пенсії);
  • довідку про доходи пенсіонера для призначення субсидій, що містить дані про розмір пенсії без урахування видів виплати;
  • індивідуальні відомості про застраховану особу (форма ОК-5), що містить інформацію про страховий стаж, заробітну плату та сплату страхових внесків страхувальниками;
  • витяг з Реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, що містить дані про статус застрахованої особи/отримувача страхової виплати; дані про набутий страховий стаж; відомості щодо нарахованої заробітної плати, що враховується для розрахунку страхових виплат та страхового стажу; відомості про особливі умови праці, про суми добровільних внесків; дані пенсійної справи; відомості про інші види загальнообов’язкового державного соціального страхування.

       Зазначені електронні документи дійсні для оформлення субсидій, документів у центрах надання адміністративних послуг, посольствах, консульських та банківських установах, органах фіскальної та виконавчої служб, територіальних органах міграційної служби, тощо. Перевірити достовірність видачі електронних документів з QR-кодом можна через Веб-портал Пенсійного фонду України у розділі «Верифікація виданих документів» за посиланням  http://portal.pfu.gov.ua/sidebar/Templates/DocConfirm .

Електронний документ з QR-кодом, підписаний електронним цифровим підписом Пенсійного фонду України, згідно з чинним законодавством, є аналогом паперового документа, підписаного відповідальною особою в органах Фонду.

 

НАЛАШТУЙ ОН-ЛАЙН СЕРВІС ІНФОРМУВАННЯ ВІД ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ У СВОЄМУ ТЕЛЕФОНІ

 

    З травня 2018 року Пенсійним фондом України запроваджено СМС-інформування, яке включає в себе набір стандартних повідомлень щодо призначення, перерахунку, припинення або поновлення виплати пенсії, а також про накопичений страховий стаж та відповідно сплату страхових внесків роботодавцями. Сервіс орієнтований як на пенсіонерів, так і на громадян, які не досягли пенсійного віку.

Сервіс є абсолютно безкоштовним і може бути корисним кожному.

    По-перше, громадяни будуть оперативно проінформовані про всі зміни, які відбуваються в пенсійній справі, по-друге, що є не менш важливо, для кожного працюючого це інструмент контролю за своїм роботодавцем. Адже щомісяця застрахована особа буде отримувати повідомлення про зарахований страховий стаж, який необхідний при призначенні пенсії. Відсутність повідомлення про нарахований страховий стаж є приводом для звернення до свого роботодавця для з‘ясування причин.

Для отримання СМС від Пенсійного фонду необхідно надати згоду одним з доступних способів:

  • або через веб-портал електронних послуг ПФУ з допомогою електронного цифрового підпису, де в особистому кабінеті заповнюються відповідні поля;
  • або через особисте звернення до сервісних центрів органів Пенсійного фонду та заповнення заяви встановленого зразку.

Легалізація робочих місць та заробітної плати –

соціальна захищеність кожного

 

Одним із пріоритетних напрямків державної політики є детінізація заробітної плати. Негативні наслідки неукладання трудових відносин, виплати «заробітної плати в конвертах» відчувають як самі  працівники, так і члени територіальних громад та суспільство в цілому.

 Використання найманої праці без оформлення трудових відносин  призводить до позбавлення працівника:

- гарантованого розміру заробітної плати;

- права на матеріальне забезпечення  в старості;

- права на оплачувану відпустку, відпустку у зв’язку з вагітністю та пологами;    

- права на оплату лікарняного;

- права на достроковий вихід на пенсію, якщо ви працюєте в шкідливих умовах    

   праці;

  • права на скорочений робочий день, тиждень, якщо ви працюєте в шкідливих

    умовах праці;

- права на допомогу по безробіттю;

- права на соціальне страхування від нещасних випадків на виробництві й

   професійних захворювань.

     Сьогодні існує багато випадків, коли працівники отримують офіційну зарплату на рівні або меншу за мінімальну, а решту зарплати – «у конверті». Це явна ознака прихованої зайнятості, коли людей оформлюють на роботу погодинно, проставляють їм у табелі робочого часу 2 або 4 години, тоді як вони працюють по 8 годин на день. Відповідно й показують зарплату за 2 або 4 години, а решту платять «у конвертах». У результаті людина втрачає велику частку майбутньої пенсії.

За даними місячних звітів  платників міста та району  протягом 2015 року  заробітну плату  на рівні мінімальної та нижче отримують в середньому 4-5%  загальної кількості працюючих, або 500-600 чоловік.

На сьогоднішній день автоматизована система персоніфікованого обліку надає 

можливість кожному працюючому особисто в управлінні Пенсійного фонду України одержати інформацію щодо його нарахованої заробітної плати, щомісячного розміру сплачених внесків до Пенсійного фонду України та страхового стажу. Тоді, при  виявленні порушення трудових прав, працівник зможе своєчасно звернутися з позовом  до суду щодо дій роботодавця, який позбавив його соціальних гарантій.


ПЕНСІЙНИЙ ФОНД ІНФОРМУЄ

 

НАЛАШТУЙ ОН-ЛАЙН СЕРВІС ІНФОРМУВАННЯ ВІД ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ У СВОЄМУ ТЕЛЕФОНІ

 

    З травня 2018 року Пенсійним фондом України запроваджено СМС-інформування, яке включає в себе набір стандартних повідомлень щодо призначення, перерахунку, припинення або поновлення виплати пенсії, а також про накопичений страховий стаж та відповідно сплату страхових внесків роботодавцями. Сервіс орієнтований як на пенсіонерів, так і на громадян, які не досягли пенсійного віку.

Сервіс є абсолютно безкоштовним і може бути корисним кожному.

    По-перше, громадяни будуть оперативно проінформовані про всі зміни, які відбуваються в пенсійній справі, по-друге, що є не менш важливо, для кожного працюючого це інструмент контролю за своїм роботодавцем. Адже щомісяця застрахована особа буде отримувати повідомлення про зарахований страховий стаж, який необхідний при призначенні пенсії. Відсутність повідомлення про нарахований страховий стаж є приводом для звернення до свого роботодавця для з‘ясування причин.

Для отримання СМС від Пенсійного фонду необхідно надати згоду одним з доступних способів:

  •  через веб-портал електронних послуг ПФУ з допомогою електронного цифрового підпису, де в особистому кабінеті заповнюються відповідні поля;
  •  через особисте звернення до сервісних центрів органів Пенсійного фонду та заповнення заяви встановленого зразку.

Переваги електронного пенсійного посвідчення

            Новації Пенсійного фонду України впроваджуються з блискавичними темпами. Відтак, з листопада 2017 року в дію введено електронне пенсійне посвідчення (далі ЕПП).
Документ, який поєднує в собі одночасно функції як пенсійного посвідчення, так і банківської платіжної картки, що надає чимало переваг для його власника.
З його допомогою можна не лише отримати пенсію, а й, наприклад, просто і швидко сплатити за комунальні послуги через інтернет, розрахуватись за покупку в магазині та мати доступ до безлічі інших онлайн-послуг. І, безумовно, пенсійне посвідчення нового зразка надає право власникові користуватися всіма пільгами, які належать йому як пенсіонерові.
Крім того, це надійний ключ для повноцінного користування всіма державними електронними сервісами. ЕПП містить електронний цифровий підпис, за допомогою якого людина фактично дистанційно підтверджує особу і може подавати заяви та запити до органів Пенсійного фонду України, не відвідуючи їх особисто, а виключно через мережу інтернет.
Зокрема, особа може отримати доступ до власної пенсійної справи, даних про стаж та заробітну плату, користуватися іншими онлайн-сервісами.

Як отримати електронне пенсійне посвідчення?

         Щоб отримати модернізований пенсійний документ, варто звернутись до Пенсійного фонду за місцем перебування на обліку та подати заяву на виготовлення посвідчення, долучивши такі документи: паспорт, довідку про присвоєння ідентифікаційного номера та фотокартку розміром 30*25 мм.
         Пенсійне посвідчення виготовляється на ім’я особи, якій призначено пенсію. У разі, якщо пенсія призначена неповнолітній або недієздатній особі чи особі, цивільна дієздатність якої обмежена, у посвідченні додатково зазначаються прізвище, ім’я та по батькові законного представника.

         Електронне пенсійне посвідчення видається банком, в якому відкритий рахунок для виплати пенсій та виготовляється безкоштовно. Саме банк визначається з технічною спроможністю випуску електронних посвідчень. З цього ж питання Пенсійним фондом України ведеться робота щодо укладення з банками відповідних договорів. Наразі уповноваженим банком, який здійснює випуск електронного пенсійного посвідчення, є лише АТ «ОЩАДБАНК».

Терміни дії

         Пенсійне посвідчення використовуватимуть як платіжну картку до кінця строку її дії (але не більше трьох років), у тому числі у разі закінчення терміну призначення пенсії. У разі продовження строку призначення пенсії, встановлення інвалідності або продовження її на новий термін, виготовлятимуть нове електронне пенсійне посвідчення.
         Щодо терміну виготовлення електронного пенсійного посвідчення, то банк зобов’язаний буде його виготовити протягом 30 робочих днів від дня прийняття заяви від одержувача пенсії територіальним органом Пенсійного фонду.

gromada.org.ua

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь